Ik heb voor dit jaar nog 54 vakantieuren, nouja, 21 vakantieuren en dan 33 verlofuren. Ik heb nog zoveel omdat ik een min/max contact heb, en eigenlijk altijd op of boven de max werk. Af en toe neem ik wel een dagje vrij, maarja dat kost me dan geen uren, want dan zit ik nog boven mn min-uren. Nu las ik in mijn cao dat ik die 33 mag laten uitbetalen. Ik wil dit graag, omdat ik volgend jaar toch weer nieuwe krijg. Toen ik dit met mijn leidinggevende besprak zei ze: Ja, maar dan had je dat moeten aangeven in het jaargesprek aan het begin van het jaar..vond dat een beetje raar. Wat vinden jullie? Heeft ze gelijk?
Ik zou dat toch eens bij PZ navragen hoor. Ik bedoel je kunt toch aan het begin van het jaar nog niet weten hoeveel uren je laat uitbetalen aan het einde van het jaar? Wie weet neem je wel alle uren op.
Ja, dat vond ik dus ook...ik wist aan het begin van het jaar inderdaad niet wat ik overhield...bedankt voor je reactie!
Is inderdaad afhankelijk van je CAO of bedrijfseigenregeling hoe hier mee wordt omgegaan. Dus even navragen bij PZ