Verlofuren (vakantie) laten uitbetalen

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door 2012mama, 8 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Ik heb voor dit jaar nog 54 vakantieuren, nouja, 21 vakantieuren en dan 33 verlofuren.
    Ik heb nog zoveel omdat ik een min/max contact heb, en eigenlijk altijd op of boven de max werk. Af en toe neem ik wel een dagje vrij, maarja dat kost me dan geen uren, want dan zit ik nog boven mn min-uren.

Nu las ik in mijn cao dat ik die 33 mag laten uitbetalen.
    Ik wil dit graag, omdat ik volgend jaar toch weer nieuwe krijg.

Toen ik dit met mijn leidinggevende besprak zei ze: Ja, maar dan had je dat moeten aangeven in het jaargesprek aan het begin van het jaar..vond dat een beetje raar.

Wat vinden jullie? Heeft ze gelijk?

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    als dat de regels zijn op je werk dan is dat zo... kan je niet veel aan doen denk ik.

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.555
    528
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik zou dat toch eens bij PZ navragen hoor. Ik bedoel je kunt toch aan het begin van het jaar nog niet weten hoeveel uren je laat uitbetalen aan het einde van het jaar? Wie weet neem je wel alle uren op.

4. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Ja, dat vond ik dus ook...ik wist aan het begin van het jaar inderdaad niet wat ik overhield...bedankt voor je reactie!

5. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Is inderdaad afhankelijk van je CAO of bedrijfseigenregeling hoe hier mee wordt omgegaan. Dus even navragen bij PZ

Deel Deze Pagina