Vanmiddag komt er een mevrouw van moeders voor moeders. Ze meet dat de hcg waarde in je urine. Om te kijken of je mee kunt doen. Maar wat als deze veel te laag is... wil het dan zeggen dat er iets niet goed is? Tja nu ben ik toch weer een beetje onzeker...
ze gaan gewoon een zwangerschapstest doen.. en als deze duidelijk kun je gewoon meedoen( zo deden ze dat bij mij iig).. en je moet wat vragen invullen..
ze zeggen voor de zekerheid altijd dat hij zo vroeg ik de zwangerschap nog geen streep geeft.maar bij mij knalde hij er van af.bij mij deden ze eerst de test en dan de vragen
De test is gevoeliger dan de gewone zwangerschapstest. Je bent toch zwanger? Zeker weten dat er bij jou een vette rosè streep komt te staan! Het kan zijn dat sommige vrouwen wat minder HCG in hun urine hebben, dat is niet ernstig. Als je zwangerschapstest zegt dat je zwanger bent, ben je zwanger en mocht de HCG wat te laag zijn in jouw urine doe je gewoon wat later mee aan MvM. Geen zorgen!
Dank je wel voor jullie antwoorden! De streep knalde er van af! Dus ik kan fijn meedoen met moeders voor moeders!
Ik wil ook mee gaan doen aan moeders voor moeders bij mijn volgende zwangerschap maar wat voor vragen krijg je dan?
Ik heb toevallig de testen van MvM en ze geven zelfs een licht streepje bij mijn vriend Ik zou me dus niet druk maken over een negatieve test !