{\rtf1\ansi\ansicpg1252 {\fonttbl\f0\fnil\fcharset0 .HelveticaNeueInterface-Regular;} {\colortbl;\red255\green255\blue255;\red0\green0\blue0;} \deftab720 \pard\pardeftab720\partightenfactor0 \f0\fs36 \cf2 \expnd0\expndtw0\kerning0 \outl0\strokewidth0 \strokec2 \ }
Morgenochtend wil ik met de sensitest testen. Dan kan ik officieel daarmee testen volgens de website calculator Bedankt voor het meekijken struisvogel!
Bedankt dat jullie willen kijken!! Het is toch onwerkelijk hoor. Manlief gelooft het niet en wil alleen een duidelijke test hahaha! Nuchter type...
Het meid ik zie hem ook ik heb net weer getest met kruidvat en streepje was duidelijker als vanmorgen kan t nog steeds niet geloven zwanger van de 4e mijn kleine is net 6 maanden en nu al zwanger nooit verwacht zo snel jij heel veel succes morgen met testen
Haha thanks meissie!! Mijnbengelss, spannend ook voor jou! Fijn dat jij al een duidelijkere test hebt! Leuk dat de jongste 2 lekker dicht bij elkaar zitten qua leeftijd! Ben zo benieuwd morgen!! Laat het wel weten
Vanmorgen getest met sensitest maar tot m'n ongeloof een negatieve test... baal als een stekker. Zaterdag probeer ik het weer. Het voelt echt alsof ik zwanger ben. Wordt er een beetje geïrriteerd van...