Gisterenavond laat (middernacht of erna?) had ie 39.1. Dus weer een zetpilletje gegeven. Hadden we misschien beter niet kunnen doen, want hij knapte op en was toen klaarwakker. Dat was een heel zware nacht voor ons! Nu gaat het wel weer, maar hij blijft lekker thuis vandaag. Gisteren ging het ook weer mis rond een uur of 11.
Ellende nu je hoogzwanger bent! Is je man ook thuis? Beter kan je de koorts zijn werk laten doen: ziektekiemen opruimen, des te eerder is hij beter! Hoe lang laten ze jou nog lopen? Heb je al voortekenen? Sterkte!
Ik sluit me bij ZG aan, het is voor je kindje echt beter hem gewoon lekker koorts te laten hebben. Natuurlijk wel goed in de gaten houden, maar dat doen jullie zo te lezen heel goed. Je kindje is ziek, en zijn lichaam wil hem beter maken (koorts). Als jullie hem steeds een pcm'etje geven verstoor je dit proces en heb je kans dat hij alleen maar langer blijft kwakkelen. Als hij geen pijn heeft is er dus echt geen reden voor pcm, wat je zelf al zei, je had er zelfs een zwaardere nacht door. Veel kindjes slapen juist heerlijk op koorts! Beterschap
Het is nog maar enkele weken geleden toen onze dochter koortsstuipen had en dat maar bij 38,5 °C! Wij moesten ook PCM zetpillen geven (advies kinderarts) ookal was de koorts niet hoog... Heb toen de kinderarts ook maar raar aangekeken, maar zij vertelde mij dat elk kind anders reageert op koorts en dat sommige kinderen ook met zwakke koorts reeds PCM nodig hebben.