Dames, Ik maak me beetje ongerust. Heb gisteren een inwendige echo gehad met 7 weken en 5 dagen en gelukkig een vruchtje met kloppend hartje gezien! Maar nu heb ik sinds de echo steekjes in mijn baarmoeder en af en toe wat dik geel slijmverlies (sorry voor details). Is dit normaal? Of moet ik me zorgen maken dat dit bloedverlies wordt? Liefs Zazu
zazu, snap dat je je ongerust maakt, maar dat is niet nodig, ook als je intiem bent geweest, kunnen deze verschijnselen optreden, mocht je je toch zorgen maken dan kan je even contact opnemen met je verloskundige, zij kan je vaak geruststellen ,
Geel verlies is volgens mij niet meer of minder dan je normale afscheiding. En de steekjes in je baarmoeder heeft te maken met het groeien van je baarmoeder. Er gebeurt nu zo vreselijk veel in je lijf, dat kan je je bijna niet voorstellen. In principe kan er geen miskraam komen van je inwendige echo. Daarnaast heb je nu in ieder geval al een echo met een kloppend hartje .... dat verkleint de kans op een miskraam al vele malen.