hallo iedereen, Ik wil graag info over een onderwerp dat taboe is nl graag had ik willen weten of er nog vrouwen zijn die het geslacht hebben laten bepalen bij een kindje? is het waar dat er nu in Gent ook iemand zou zijn die het kan? iemand enige ervaring? wij hebben nu drie zoontjes en zouden er graag een flinke meid tussen hebben alvast bedankt voor reacties
ik weet niet of je bedoeld om buiten de baarmoeder te bepalen of het embroy jongen of meisje is, daar ben ik zwaar op tegen. ER zijn natuurlijk wel natuurlijke wijzen bv vrijen voor je ovulatie. Kun je op internet vinden en met je zuurgraag geloof ik iets. Ik zelf heb ook geprobeerd om geslacht te bepalen adhv ovulatie (ervoor voor meisje, tijdens erna voor jongen) bij mij en een aantal vriendinnen is dit niet uitgekomen. Ik ben heel veel gaan surfen op internet. Toen kwam ik op een site waarin beloofd werd voor weinig (50 euro meen ik)en simpel een methode waarin je het door jouw gewenste geslacht zou zwanger raken. Ik dacht wat maakt het uit en heb dit toen gedaan en ja hoor ik ben nu na mijn 2de zoontje zwanger van 1 meisje en in mei uitgerekend. Echt spannend. Ik weet niet of het puur toeval was maar ik ben heel erg blij met de uitkomst. Jullie ook allemaal veel geluk met zwangerschap, zwanger te worden. ALs je sitenaam wilt weten reageer je maar ik denk dat ik deze nog ergens kan vinden
Dat je je geslacht kan bepalen, nog voor je zwanger word? Vind het echt ABSURD, wees blij dat je gezonde jongens hebt. En wat maakt dat meisje nou uit? Zou mij nou echt geen bal uitmaken.
Ik kan me het wel voorstellen, zeker als het niet duur is, wel een gokje waard toch? ik heb ook een voorkeur voor geslacht, al blijft natuurlijk het belangrijkste dat ik erin slaag een gezond kind op de wereld te zetten.
Ik vind ook dat je blij moet zijn wanneer je een kindje mag ontvangen, er zijn zoveel mensen die dat geluk nooit zullen ervaren. Ik kan me ook totaal niet voorstellen dat mensen een echte duidelijke voorkeur hebben of zelfs stappen ondernemen om het geslacht te beinvloeden. Wel kan ik begrijpen dat je na 3 jongens een meisje leuk zou vinden maar ik vind als je dat niet gegeven wordt moet je blij zijn met wat je wel hebt...
hoi siegrit nee ik bedoel ook op een natuurlijke wijze en niet via embryo buiten baarmoeder halen etc. Ik zal ook blij zijn als de 4 een zoon is, maar dat neemt niet weg mijn voorkeur uitgaat naar een meisje. Graag hoor ik wat die site is dank je allen voor jullie reacties
hoi mikkie en janke je ontvangt data/maanden wanneer je vrijt en nog een dieet + tips (dieet is niet perse nodig, ik heb het niet geheel gevolgd) dat is alles. Meer info vind je op babygeslachtsbepaling.nl, geen www er voor alleen http. Als het niet lukt met de site vinden hoor ik het wel succes met jullie kinderwensen en zwangerschap
hoi hoi ik ben iemand die absoluut vind dat je een voorkeur mag hebben helemaal als je al meer van 1 geslacht heb ikzelf heb 4 meiden en deze zwangerschap vorige trouwens ook wilde ik dolgraag een zoon en nu kan ik ook met trots zeggen dat ik eindelijk een zoon krijg dat neemt niet weg dat ik stapeldol op mijn meiden ben die zijn me allesjes alleen vind ik wel dat je voorzichtig moet zijn met dingen doen en laten om het geslacht te bepalen en al helemaal als je ervoor moet betalen, die dingen zijn nooit 100% het zijn bakerpraatjes die tja soms uitkomen je moet ten alle tijden in je achterhoofd houden dat je een baby krijgt en dat je nu eenmaal 50 % kans heb iets minder zelfs op een meisje het is zelfs zo dat als je al meerdere van hetzelfde geslacht heb de kans groter is dat je weer hetzelfde krijgt als je denkt echt niet blij te kunnen zijn met weer een jongen zou ik niet eens voor een volgende gaan ik heb altijd zo gedacht ach de zonen komen later wel als me dochters ermee thuiskomen succes en groetjes nathalie
Nou ik geloof daar niet zo in, net als in die chinese kalender etc ( dan zou namelijk iedereen van dezelfde leeftijd die op hetzelfde moment seks heeft hetzelfde geslacht krijgen . Tuurlijk zal het best wel kloppen maar t zijn vooral bakerpraatjes. T is nog altijd de natuur die zal bepalen wat voor geslacht het kindje krijgt enneh een dieet kan daar geen bal aan veranderen. Maareh hey succes er mee...
Ik ben al blij als ik uberhaubt een keertje zwanger word.....zou me echt niet uit maken een jongen of een meisje... Succes Groetjes Debby