afgelopen weken ben ik heel druk geweest met allerlei leuke dingen doen met onze zoon en me man. na een tweede miskraam in november vondt ik t genoeg. erzjn andere dingen dan zwanger worden. nu bedacht ik me vanmorgen dat ik toch wel misselijk was smorgens en inmiddels al 4 dagen overtijd,dus ben ik naar de apotheek geweest voor een test,deze geeft een licht streepje aan .dus volgens de test zou ik zwanger zijn.verder heb ik helemaal nergens last van,is dit normaal.ben erg onzeker na 2 miskramen
Hallo Bartje, Nou alvast een een voorzichtige felicitatie. Ik ken het gevoel ook ik heb 2 miskramen gehad en had bij de derde keer ook het onzekere gevoel van ik hoop dat het nou wel goed gaat maar ik heb nu een prachtige dochter. Ik ben ook overtijd 5 dagen dus zit in spanning te wachten maar mocht t zo zijn dan zal ik zeker ook dat gevoel weer hebben het is moeilijk maar je kan er niks aan doen. In ieder geval geniet ervan want de eerste tijd moet ook leuk zijn van je zwangerschap
ik ben juist heel relaxs en heb er een ander gevoel bij dan die andere keren...gek he....ik hoop t zo
Een streep is toch een streep. Dus ik denk dat ik je mag feliciteren. Ik zal doe voor zekerheid nog een testje.
Gefeliciteerd, wel begrijpelijk dat je je zorgen maakt maar probeer er toch van de genieten! Grt Vanilia
Hoi Bartje, Aangezien je positief heb getest, doe ik dit topic op slot. Open een nieuwe bij ik ben zwanger, en laat je feliciteren meis. Alvast gefeliciteerd en op naar de eerste echo. Groetjes, Elvira