raar? wie weet raad?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lindaa1988, 12 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindaa1988

    Lindaa1988 Niet meer actief

    hallo...
    Ik heb een vraag ik ben de afgelopen 2 maanden heel erg vaag ongesteld geweest de afgelopen 2 maanden was ik steeds 2 dagen voor mijn dag dat ik ongesteld moest worden als ongi geworden 2 dagen ervoor...? best raar en nu de afgelopen maand die 2 dagen ervoor dus maar 2 dagen licht ongesteld geweest en met 2 dagen was het over maar na die 2 dagen verloor ik eerst wat bruin bloed daarna heel licht roze... wat is dit toch?welk krampjes hoofdpijn en gevoelige borsten deze keer ik ben al ruim 6 maanden van de pil af....
    Wie weet raad?
    zal het nu raak zijn....
     
  2. maranka

    maranka VIP lid

    27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Tja de enige manier om daar achter te komen is testen.
     
  3. Lindaa1988

    Lindaa1988 Niet meer actief

    kan dat nu al dan?
     
  4. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    idd even testen.....
     
  5. Lindaa1988

    Lindaa1988 Niet meer actief

    maar zal het nu al zo kunnen zijn denken jullie? ik voel me wel anders...
     
  6. maranka

    maranka VIP lid

    27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Ik dacht dat je bedoelde dat de vorige ongi misschien niet echt een ongi was, maar bijv een innesteling en dat je vanaf die tijd al kwaaltjes voelt.
    Mijn idee was dan om te gaan testen want dan ben je misschien al langer zwanger dan je denkt.

    Wanneer je de vorige keer wel echt ongi zou zijn dan is het nu natuurllijk echt veel te vroeg om te testen en zul je echt moeten wachten op je NOD.
     
  7. Lindaa1988

    Lindaa1988 Niet meer actief

    Nee mijn vorige ongi was hetzelfde als als afgelopen keer 2 dagen te vroeg maar 2 dagen anders als normaal en daarna bruin bloed verlies en daarna 3 of 4 dagen licht roze
     
  8. maranka

    maranka VIP lid

    27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Dan denk ik toch dat je dit als ongi moet rekenen en zul je echt nog 14 dagen moeten wachten met testen. Dat je cyclus steeds 2 dagen korter wordt kan gebeuren. Zou ik me geen zorgen over maken. Alleen als hij korter dan 22 dagen wordt maar dat is bij jou niet het geval.
     
  9. Lindaa1988

    Lindaa1988 Niet meer actief

    aha oke thanks
     
  10. maranka

    maranka VIP lid

    27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    graag gedaan!
     

Deel Deze Pagina