Hallo, Ik ben net bij de vk geweest, maar zit nog met 2 vragen... Ik was met 21 weken heen geweest en nu dus met 24 weken en ben 1,5 kg nu afgevallen....was toen wel in de avond geweest en nu dus in de middag...kan dit afvallen ergens door komen? Toen kwam me baarmoederhoogte overeen met 22 weken, ben toen daarna nog een keer tussendoor geweest en toen kwam ie 2 vingers boven me navel nu kwam ie overeen met 24 weken op navelhoogte vertelde ze me. Me baarmoeder was breder geworden en dus minder hoog..is dit ook normaal? En waardoor kan dat komen,? Alvast bedankt voor het beantwoorden Liefs mamatje
Hoihoi, Het verschil in gewicht zit in inderdaad hoogstwaarschijnlijk in tijdstip dag en het aanhebben van andere kleding. Als je zelf goed wilt bijhouden hoeveel je aankomt dan moet je het zelf thuis doen.Op een vast tijdstip. Dat is veel betrouwbaarder dan op een weegschaal waar 50 vrouwen per week op staan. Het gaat om het globale bij de verloskundige. De groei van de baarmoeder gaat in hetbegin vaak eerst de hoogte in en na ong de 20e week gaat het de breedte in en lijk je stil te staan in de groei dit is niet zo dus maak je er geen zorgen over! Als de verloskundige zich zorgen zou hebben gemaakt zou ze dit zeker tegen je hebben gezegd! Imke