echo 5 wk en 4 dag zwanger

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door billy, 13 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. billy

billy Lid

2 jan 2007
    73
    0
    0
    Hallo ,

Weet iemand van jullie of ik op deze echo ook wat ga zien? iemand ervaring mee?

thanks! :D

2. Nathalie47

Nathalie47 Actief lid

7 dec 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Belgie - Oost-Vlaanderen
    Normaal gezien zal je een kleine vruchtring zien van zo'n 6mm doorsnede.
    Heel misschien zie je al een beetje van de embryonale plaat, zie je dit niet is helemaal niet erg op die termijn ;)

Ook kunnen ze op een van de eierstokken je 'gele lichaam' (corpus luteum) zien, dit is ontstaan na het springen van je eitje en voorziet je zwangerschap van progesteron, dus als ze deze kunnen zien een goed teken.

3. kreeft

kreeft Actief lid

2 okt 2008
    177
    0
    0
    hallo

k heb ook een echo gemaakt was toen 6 weken, maar daar was alleen een vruchtzak op te zien. donderdag mag k weer en dan gaan ze kijken of het verder mooi gegroeid is.

maar mischien zie je iets en mischien ook alleen maar de vruchtzak.

gr kreeft

4. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Wij zagen een mooi vruchtzakje met een klein puntje er in. Dus nog geen vruchtje en een kloppend hartje. Dat komt later (bij ons was dat 10 dagen later)

5. billy

billy Lid

2 jan 2007
    73
    0
    0
    thanks! dus hoef niet te rekenen op een kloppend hartje! maar dus hopelijk niks om me zorgen over te maken! :oops:

6. Prinsesje23

Prinsesje23 Niet meer actief

Ik heb een echo met 6 wk. gehad en daar zag ik wel een kloppend hartje op en verder leek het meer op een garnaal ;)

7. ilonaaa

ilonaaa Lid

10 jan 2009
    8
    0
    0
    heb gister echo gehad met 6 wkn alleen maar een vruchtzakje te zien, moet volgende week terug komen! zal bij iedereen wel anders zijn! succes!

8. billy

billy Lid

2 jan 2007
    73
    0
    0
    Ik heb vandaag ook mijn echo gehad maar er was alleen een vruchtzakje met ons wondertje erin te zien! maar t hartje klopte nog niet maar daar was het nog te pril voor dus de 29e mag ik weer! :D

9. Ladymoi

Ladymoi Actief lid

24 okt 2008
    229
    0
    0
    utrecht
    Hoi billy

Ik lees dat er niets te zien was op je echo van 6w en 3d, ik heb volgende week dond een afspraak dan ben ik ook 6w en 3d, ik hoopte eigenlijk op hartactie, en er moet dan toch wel wat te zien zijn! ik pin me er heel erg op namelijk!

10. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ladymoi, de 15e toen ze de echo kreeg was ze 5 week en 4 dagen hoor dus dat kan kloppen dat ze nog geen hartje zag.
    Volgende week kan jij als het goed is wel een hartje zien hoor met 6 week en 3 dagen!

11. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Wij zagen een kloppend hartje en meer eigenlijk niet....uhhh was toen 5 weken en 3 dagen dachten hun maar bleek 5 weken en 6 dagen te zijn.

Deel Deze Pagina