Blaas-Baarmoeder

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Linsie1980, 19 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linsie1980

8 dec 2008
    75
    0
    0
    Beste mammie's!

Weten jullie nog of jullie blaas BOVEN of ONDER jullie baarmoeder te zien was op een buikecho?
    Mijn blaas was BOVEN de baarmoeder, terwijk ik denk dat hij onder mn baarmoeder moet zijn. Zal hij verkeerd gekeken hebben? Hahaha

GR

2. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Je baarmoeder is klein vergeleken met je blaas en ligt achter/onder je blaas. Op deze site staat een korte uitleg en een plaatje waarop je het kan zien.

Ik heb gelezen dat je bij een echopraktijk bent geweest en je kan er toch vanuit gaan dat ze daar wel weten waar ze op moeten letten en dat ze weten wat ze zien ;)

3. Linsie1980

8 dec 2008
    75
    0
    0
    ja maar op beeld was mn blaas dus bovenop de baarmoeder, terwijl op wikipedia te zien is dat de blaas onder de baarmoeder moet zitten..

4. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Hebben ze een inwendige- of uitwendige echo gemaakt?

5. Linsie1980

8 dec 2008
    75
    0
    0
    Uitwendig..

6. Linsie1980

8 dec 2008
    75
    0
    0
    Iemand die de blaas boven of onder het beeld heeft gezien met een uitwendige echo?

7. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Als er met een uitwendige echo wordt gekeken, dan zie je toch ook op het plaatsje van wikipedia dat ze eerst de blaas zien en dat min of meer daaronder de baarmoeder zit verscholen?
    Zeker met een volle blaas!

8. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    misschien staat de foto wel op zn kop :)

9. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

@ giegel,

wat heb jij een irritante/grappige avatar zeg! ik las het berichtje en zag in mn ooghoek steeds een sorrt vliegje bewegen... ik keek niet echt en probeerde dat ding van mn beeldscherm af te pieken.. na poging 3 keek ik goed en zag ik dat het je avatar was.

sorry dat mijn berichtje niks met het onderwerp te maken heeft.

10. Linsie1980

8 dec 2008
    75
    0
    0
    Ik ga nog een keer proberen wat ik probeer te vragen :)

ALs je een vierkant beeld hebt waar je het beeld ziet van je onderbuik. Dan zou je VERTICAAL gezien, dus van boven naar beneden (gezien de anatomie op wikipedia) eerst de baarmoeder en dan de blaas moeten zien. De blaas zit meer onder de onderbuik dan de baarmoeder. Toch?

Volgens mij heeft hij bij mij , de blaas boven/hoger dan de baarmoeder laten zien. Klopt dat? Want anatomie ziet er niet zo uit..

Ben ik nu duidelijker :oops:

Deel Deze Pagina