He Dames, Wil jullie allemaal nog even extra knuffel geven, jullie zijn allemaal zo dapper en sterk, petje af hoor. Bij ons is er toch een klein wondertje gebeurd en ik hoop zo dat dat bij jullie ook allemaal mag gaan gebeuren. Wij waren maandag bij Gyn voor 1e echo en ik vroeg naar mijn progesteronwaarde's omdat ik daar eigenlijk nooit de uitslag van heb gekregen. Die waren dus alles behalve goed! Ze zien ze het liefst stijgend en dan ook nog boven de 30 Die van mij waren 22-19-28! Als ik ongi was geworden had ik hiervoor dus ook in behandeling gemoeten. Maar er is ons toch een wonder gegund en onze kleine ukkie is mooi blijven zitten. Ik hoop zo dat ook voor jullie dit is weggelegd in 2007 Knuffel voor allemaal, Monique
Meid wat HEERLIJK om dit te lezen! Geeft de burger weer nieuwe moed! HEEL VEEL SUCCES MET JE ZWANGERSCHAP! WENS JE EEN HEEL GEZOND EN GELUKKIG 2007! Groetjes Marjo
Dan heb je ook echt mazzel gehad zeg...pfff gelukkig maar. Geniet met volle teugen van je zwangerschap! Elmo
Ben enorm blij voor je dat dit grote wonder je mocht overkomen! Geniet ervan lieverd! Dikke kus en de beste wensen voor 2007!
Zijn er nog wonderen in de aanbieding? Hou me van harte aanbevolen! Groetjes en proficiat meid! Geniet met volle teugen van ut wonder dat jou is overkomen! Marjo
Monique, Van harte gefeliciteerd met dit wondertje, geniet ervan. Fijne dagen en heeel gelukkig 2007. Liefs, Elvira
Monique, wat een heerlijk bericht voor jullie! en inderdaad wonderen bestaan. Veel plezier en een gezonde zwangerschap... Karin