Wat een vreemde omslag allemaal... Ben 31 dec ongesteld geworden en 6 jan afgelopen. Mijn NOD was 3 jan.Sinds een week iedere avond rond de klok van 9 ben ik misselijk en moet ik minimaal braken. Vanmorgen maar de huisarts gebeld en de assistente heeft overlegd met de huisarts en ze wou toch dat ik ging bloedprikken om te kijken of we niet dan toch zwanger zijn. Heb eergisteren een test gedaan van zwanger en kids en die gaf negatief aan. Gelukkig krijgen we vandaag wel meteen de uitslag. Ben toch wel wat zenuwachtig haha, stiekem zouden we het wel heel erg leuk vinden
als je ongesteldheid pas 6 jan afgelopen was kun je toch niet je NOD op 3 jan hebben? niet meteen negatief bedoeld hoor maar heb je niet gewoon een klein griepje onder de leden waardoor je moet braken? ik hoop natuurlijk wel dat je zwanger bent! dus ik zal voor je duimen!
Waarschijnlijk is ze eerder ongesteld geworden dan verwacht. Al is 3 dagen menstruatie ook niet zo raar, ik ben ook maar 3 dagen ongesteld
Ik ben indd 3 dagen eerder ongesteld geworden als dat ik had verwacht, heb een menstruatie van 6dagen gehad is toch redelijk normaal??
Grrrrr ik kon pas om half 5 gaan laten bloed prikken waardoor ik niet meer met de huisarts kon bellen ( is maar bereikbaar tot 4 uur afgezien van spoedgevallen ) Heb net de huisartsenpost gebeld, maar hun konden helaas geen bloed uitslagen zien. Moet morgenvroeg meteen de huisarts bellen voor de uitslag. Was het maar een griepje... Ik kan iedere avond de klok er gelijk op zetten hoe laat ik misselijk wordt en dan moet braken.. Er zit wel een verhaal aan vast. Ik ben vorige week geopereerd geworden en daar verschillende medicatie gehad waardoor je ook misselijk kan worden. Op advies van de huisarts ben ik met alles gestopt en HAD eigenlijk de misselijkheid en het braken ook moeten stoppen. Ben al ruim een tijd iedere avond tussen 7 en 9 misselijk en moet dan braken. Soms nog een uitschieter rond 11 uur. Eerste instantie dachten ze dat het van de narcose ofzo kwam, maar ze vonden het erg vreemd dat ik door de dag totaal niet misselijk ben of moet braken. Vandaar dat ze me maar lieten bloed prikken.
Meen je niet :O Hoezo moest je zolang wachten dan? De huisarts had aangegeven dat hij vandaag de uitslag wou hebben vandaar dat ik het vandaag zou weten
En wat ik vergeten ben te zeggen, ik heb 31 dec ook een zwangerschapstest gedaan en die was ook negatief...
Geen idee, bij het bloedlab zeiden ze dat ik dezelfde avond nog de uitslag zou hebben, maar toen was de praktijk gesloten. Belde ik de assistente gewoon iedere ochtend, ze werd supergeïrriteerd en mocht vandaag pas bellen. En toen kreeg ik ook weer een snauw omdat ze het nog niet met de dokter had overlegd :') Kan je misselijkheid ook niet van (iets in) het eten komen, dat het na een bepaalde tijd gewoon weer omhoog komt ofzo?
Mijn god wat een gedoe dan, heb je inmiddels wel al de uitslag gekregen? Mijne was "helaas" negatief, maar moest van de huisarts over 2 weken weer HCG laten prikken. Daar dacht ik ook al aan, en ook in de gaten gehouden om iedere avond wat anders te eten en drinken, maar alsnog wordt ik tussen 7 en 9 misselijk en soms dan nog eens rond 11uur.