pregnant spannend voor je meis hoop alleen niet dat ik er 2 jaar over doe om af te vallen maar knap dat het je gelukt is hoor. ja we waren ook in het radboud ziekenhuis is maar 25 minuutjes bij mij vandaan
Succes met afvallen MissButterfly. Bij mij is PCO geconstateers en mannetje heeft verminderde zaadkwaliteit dus we zijn echt geen goeie combi. Ik ben na mijn tweede afspraak ook naar huis gestuurd met de mededeling eerst nog wat afvallen en kijken hoe je cyclus zich dan ontwikkeld. (is nu erg onregelmatig). Ik was gelukkig al twee kilo kwijt (nu 3) en heb nu een BMI van 25,7 nu ongeveer dus er hoeft niet heel veel van af maar ik vond het wel heel erg dat ik om die reden ook nog even 'afgescheept' ben. Ik wil je heel veel succes wensen met afvallen meid. Hou je wensje voor ogen. Wat voor mij goed helpt is doordeweeks heel gezond eten en in het weekend iets minder streng voor mezelf. Dan is het redelijk vol te houden.
Een collegaatje van mij heeft enorm overgewicht (ik schat een BMI van boven de 50!) en die hebben ze met kunst en vliegwerk ook zwanger gekregen. Uiteraard is haar geadviseerd om af te vallen maar dat zou jaren gekost hebben, dus dat was geen optie. Het is een risico maar ze doen het dus wel, schijnbaar!
zora ik vindt niet dat jij echt overgewicht hebt hoor voor zon bmi yeken ik gelijk die van mij is nu 38 dus ja reken uit. pco hoeft niet met overgewicht te maken te hebben het kan en als je maar zoooo weinig hebt vindt ik het echt absurt dat ze je nog niet verder helpen. maar bedankt voor je lieve woorden en ik wens jou ook heel veel succes toe. anouk nou dat vindt ik dan wel vreemd kan wel begrijpen dat het voor haar anders heeeeel lang zal duren voor het eraf is maar toch dan moeten ze mij toch ook helpen?!
ik ook 15 minuten vandaan.. Ja is wel moeilijk om te afvallen. het arts zei ook tegen me dat moet ik meer kilo's afvallen om hoe meer beter.. nu ben ik 1 1/2 kg aan.. ik denk komt door hormonen of zo... ik heb last van rug, soms linkerbuik pijn. tempel stijl...
Absoluut! Misschien dat het per ziekenhuis verschilt. Misschien wil het ene ziekenhuis het risico nog wel lopen en het andere niet. Met overgewicht heb je nu eenmaal meer kans op complicaties. Die collega heeft haar kind ook al met 7 maanden gekregen omdat ze het Hellp-syndroom kreeg.
pregnant vervelend dat je nu weer wat bent aangekomen kan goed door de hormonen komen succes in ieder geval anouk ja zal ook wel in elk ziekenhuis verschillen tegen mij hebben ze ook gezegd omdat de kans op complicaties groter is ze het niet doen, maar een vriendin van mij woog 150 kilo toen ze zwanger werd ( viel wel af tijdens de zwangerschap) maar die is gewoon bevallen hoor niks apparts.