HELP!

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Jmvk, Mar 3, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jmvk

Jmvk Nieuw lid

Mar 3, 2009
    1
    0
    0
    Hay.

Ik ben way too young, en ik vrij altijd veilig met mijn vriend. (oke, heeeel soms zonder condoom)

Maar vaak met condoom en ik ben aan de pil.

Alleen nu is het wel zo dat ik 1 dag te laat ben en ik ben nooit te laat, meestal te vroeg.

Mijn borsten zijn ook groter geworden, mijn tepels iets donkerder, moet veel plassen en heb een wittige uitscheiding.

Wat moet ik doen?

2. poppy

poppy Actief lid

Jan 9, 2007
    120
    0
    0
    een test doen? dat lijkt mij het meest duidelijk voor je zelf! Sterkte ermee!

3. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Als je steeds netjes de pil inneemt, is de kans wel heel klein dat je zwanger bent. Of heb je overgegeven of diarre gehad ( of een kuur antiobiotica? ...want in dat geval is de pil niet meer z0 betrouwbaar) Als je duidelijkheid wilt, zul je toch moeten testen. Doe dat zo snel mogelijk. Dan heb je snel duidelijkheid én is de kans groot dat je niet langer meer in de stress hoeft te zitten.

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

kan best hoor, dat je ineens te laat bent. ik ben jaren aan de pil geweest en kreeg mijn ongi altijd op dag 3 na de laatste pil. toen ik stopte was dat dag 6, 3 dagen verschoven dus door de jaren heen.

zolang je geen pil bent vergeten in de eerste slikweek/ in die week ziek bent geweest is er hoogstwaarschijnlijk niets aan de hand!

5. alecia

alecia Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,295
    17
    38
    student
    drenthe
    hier 3 jaar netjes geweest, met de pil, ook al vergat ik hem een keer.
    En ook ineens pardoes dat het omsloeg terwijlik aan de pil zat.
    Denk dat je niet zwanger bent.

Share This Page