Waar leuke kerstbal baby

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door chantal29, 15 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Ik had een leuke bal voor mijn dochter besteld bij Home of Mickey and Minnie - Welkom staat er aan de achterkant als jaartal 2007 op :$ en 100% zeker weten dat dat op hun site NIET vermeld stond. Nou ja goed om een lang verhaal kort te maken ben ik nu op zoek naar een nieuwe. Iemand een idee?

2. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Welke kerstbal bedoel je op deze site? ik probeer al weken een bal te bestellen bij Het kruitvat maar al weken Uitverkocht! terwijl ze er vrolijk mee verder adverteren. Leek me leuk een bal met een foto van mijn zoon... maar dat wordt het dit jaar niet meer denk ik.

3. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    ik was van het weekend in intratuin , weet niet waar ze nog meer zitten door nederland maar daar hadden ze hele leuke !!!
    my first crismas.... jammer dat het voor ons niet meer geld voor esmee , anders had ik hem mee genomen ...!

4. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Zo'n bal heb ik vorig jaar gekocht voor mijn zoon :D die bewaar ik nu voor hem voor later ;)

5. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Die staat er niet meer op het was een champagnekleurige bal met dombo deze:

Ik was helemaal verkocht toen ik 'm zag alleen jammer dat ze er niet bij verteld hebben dat er op de achterkant 2007 stond grrrrrr....
    Anders maar eens even bij intratuin gaan kijken.

6. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Heb je niet toevallig een foto?

7. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Ik heb van een vriendin uit Disney kerstballen gehad met m first christmas. Volgens mij is er een site toybarn ofzo die ze ook verkopen

8. mel123

mel123 Actief lid

21 nov 2007
    369
    0
    0

Deel Deze Pagina