Hallo, Afgelopen 6 april was de dag dat ik erachter kwam dat mijn zwangerschap niet goed zat. Een buitenbaarmoederlijke zwangerschap dus! Wat enorm veel verdriet en onmacht met zich mee heeft gebracht. Kijkoperatie gehad en de ei-leider (waar het in zat) is dus verwijderd. De andere ei-leider is dicht gegroeid, maar zit er nog wel. Gyn heeft me verteld dat ik dus niet meer op "de normale manier" zwanger kan worden en alleen via IVF en etc... Nou las ik bij verschillende forums dat vrouwen toch (ondanks de POT DICHTE ei-leiders) zwanger zijn geworden. En kan een ei-leider op een natuurlijke manier vanzelf weer open gaan? Zijn er meer dames hier die die dit hebben meegemaakt, of er iets van af weten? Groetjes x
Ten eerste heel veel sterkte met jullie verlies, helaas hebben wij dit ook mogen meemaken. Over je eileiders: ik heb een HCG gehad en toen bleken beide eileiders dicht te zitten en toen heeft mijn fertiliteitsarts verteld dat deze niet vanzelf open kan gaan maar wel 'open gespoten' kan worden wat bij mij dus gebeurd is. hopelijk heb je hier iets aan. heb je vragen, dan hoor ik het graag. Dikke knuffel natascha
Geen ervaring maar wil je even heel veel sterkte wensen met deze situatie! Succes met alles wat nog gaat komen.. xx