Eerst boven een tandje ipv onder. Kan dat?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door shampoo, 27 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shampoo

shampoo Bekend lid

6 sep 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam
    Onze meid is nu bijna 11 maanden en nog steeds tandloos. Nu zie je onder witte stukjes zitten en voel je dat er 2 tandjes onder zitten. Alleen dit is al een maand zo. Nu moest mijn dochter gisteren heel hard lachen en zag ik dat er linksboven duidelijk een wit streepje zit. Die tand zit echt tegen het doorkomen aan. Als dit zo zou zijn, zou dit betekenen dat er eerst een boventandje komt ipv onder.
    Kan dit? Heeft iemand anders dit gehad?

Groetjes shampoo

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik weet wel dat het kan hoor! Ons zoontje was ook vrij laat. Sinds 2 weken komen er 2 ondertandjes tegelijk door zo schattig. Komt vanzelf in ene zie je ze!

3. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Er is geen 'juiste' volgorde voor het doorkomen van de tanden....
    Hier ondertussen al 8 tanden en wij zitten te wachten tot d'r eerste kiesje nou eens echt doorkomt...

4. blijemama

blijemama Lid

17 jan 2010
    34
    0
    0
    onze kleine is nog geen 4 maanden en heeft al twee ondertandjes! maar er zit bij zijn snijtanden ook een witte bult te wachten dus ja ik denk dat t wel gewoon kan hoor.

5. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    Hoi,
    hier zijn er al 3 kiesjes door maar missen er nog 2 snijtanden, echt een vast volgorde is er niet, alleen eentje die de meesten volgen. Ik zou me niet ongerust maken hoor.
    Wel fijn dat ze er dan dus niet zoveel last van heeft. Hier hebben we vele slapeloze nachten gehad en spuitluiers...
    Miek

6. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

ja, gebeurt nog vaak hoor!
    Lisa kreeg ook met ruim 11 maanden dr eerste tandje, en ook aan de bovenkant!

7. shampoo

shampoo Bekend lid

6 sep 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam
    Hihi, straks komen er ipv onder 2 boven tegelijk. Mevrouw haas :D

8. voske

voske Actief lid

15 nov 2007
    228
    0
    0
    ons mannetje heeft zijn tanden ook niet in de goede volgorde gekregen, kreeg zijn twee voortanden als laatste... zag er niet uit, hij was net dracula! Komt allemaal goed, hij heeft nu al sinds de 8 maanden 8 tanden en nu komt er al een hele tijd niks!

9. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Evy heeft nog maar 2 ondertandjes en ik zie de rest nog niet snel komen, al kauwt ze zich suf bij d'r kiesjes,..dus wie weet,...

10. voske

voske Actief lid

15 nov 2007
    228
    0
    0
    misschien krijgt ze eerst wel haar kiesjes...

11. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hier geen goede volgorde em eerst snijtanden ipv voortanden hahaha

12. marjolijn195

marjolijn195 Actief lid

29 dec 2008
    364
    0
    0
    Papendrecht
    Hier ook eerst 1 tand boven, en een paar dagen daarna 2 ondertandjes. De 2e tand boven kwam een maandje later en nu zijn er weer 2 boven onderweg......met veel slaapproblemen, vieze luiers en pijn helaas :(

13. 123miesje

123miesje Bekend lid

5 dec 2008
    872
    0
    0
    Hier ook geen goede volgorde. Met 11 maanden eerst vier tanden boven en met 12 maanden komen er twee ondertandjes aan, en een ervan staat in ieder geval heel erg scheef. Gelukkig nog een melkgebit. Er zijn zelfs kinderen die heel laat zijn en met 14 maanden nog geen tandje hebben. Alle variaties zijn mogelijk.

Deel Deze Pagina