Even mn frustratie spuien. Na mn miskraam een maand geleden is er nog altijd geen eisprong in beeld. En de vooruitzichten zijn ook niet goed. Normaal voel ik zo'n dikke week van te voren mn lijf dat de eisprong eraan gaat komen. ( vruchtbaar slijm, zwaar gevoel in mn buik, buikpijn). Daarbij doe ik ovulatietesten. Vlgs mn banner die gebaseerd is op een cyclus van 50 dagen (50!! :x) zou ik over 10 dagen een een eisprong moeten krijgen maar mn ovutestjes blijven nog witter dan wit en ook merk ik aan niks dat mn eisprong er aan komt. Ik verwacht dus dat ik dik boven de 50 dagen uit ga komen en begin erg ongeduldig te worden. Ik wil gewoon het liefst zo snel mogelijk weer zwanger zijn! Daarbij heb ik ook Clomid in huis liggen omdat ik voor mn miskraam ook al bekend ben met lange cyclussen, maar goed, die mag je pas innemen op dag 3 van je cyclus. Daar heb ik nu dus even niks aan... Ik ben bang dat ik niks anders kan doen dan afwachten...??? Maar baal echt enorm!
Kan me je gevoel heel goed voorstellen...kijk maar onder mn banner Zooooo irritant dat lange wachten op een ei..... Zeker als je gewoon geen idee hebt wanneer ie eraan komt.
Druif, Sommige vrouwen hebben eerste cyclus na miskraam helaas geen eisprong. Ik had wel eisprong, gelijk 3 weken na mijn miskraam. En nu ben ik ongesteld, wel ben ik dit keer cyclus dag 35 ongesteld geworden in plaats van 31 dagen, maar dat komt omdat ik miskraam heb gehad. Liefs,
Het kan zijn dat je geen eisprong hebt de eerste cyclus na de mk (volgens mijn gynaecoloog komt dit voor als er nog veel HCG aanwezig is in het lichaam) ikzelf heb de eerste cyclus na de mk ook geen eisprong gehad, de 2e gelukkig wel weer
Ok? Maar dan?? Afwachten tot een ontrekkingsbloeding? En hoe lang duurt zoiets? Of hoe lang duurde het bij jullie dan?
Was je daarvoor ook gewoon regelmatig? Ik heb altijd cyclussen gehad van 31 dagen, en na me miskraam ben ik op dag 35 ongesteld geworden. Druif het kan 6 tot 8 weken duren voordat je weer ongesteld wordt, Maar ieder vrouw is anders.. Groetjes..
ik wil je niet ontmoedigen maar ik had dit keer pas een ei op dag 81...kijk maar in mijn ff chart onderin..... erg irritant dat lange wachten idd
Ik had een korte cyclus van 24 dagen zonder eisprong (normaal 28 dagen) dus het hoeft echt niet altijd lang te zijn daarna 13 dagen ongi en gelijk erna vruchtbare afscheiding en op dag 16 al een eisprong