Onduidelijke bloedverlies

Discussie in 'Miskraam' gestart door YasK, 28 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YasK

YasK Lid

4 feb 2016
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik ben inmiddels 7 weken en 5 dagen zwanger. Gisterochtend na de gemeenschap ben ik een grote plas bloed verloren toen ik naar het toilet ging. Over de gehele dag werd dit steeds maar een beetje bij het afvegen. In de avond kwamen er wat velletjes of stolsels uit (kleine stukken). Ik heb geen pijn of iets dergelijks bij gehad.

Dit is mijn tweede zwangerschap. Bij de eerste zwangerschap heb ik geen klachten gehad en geen bloedverlies daarom schiet ik meteen vol vragen en onzekerheden. Op het internet zijn natuurlijk alle verhalen verdeeld maar ik wilde toch vragen of er iemand is die dit misschien herkend. Ik heb met de huisartsenpost gebeld maar die konden niks voor me betekenen als ik geen andere symptomen heb en het moet afwachten.

Ik heb aankomende week me eerste echo, heel spannend maar door dit ook een beetje eng..

2. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Yask wat spannend zeg!
    Het kan van alles zijn. Je baarmoedermond is meer doorbloed tijdens een zwangerschap dus het kan zijn dat je door de seks bent gaan bloeden. Als het minder wordt en dan weer stopt, is er waarschijnlijk niets aan de hand.

Als het meer wordt en je er ook kramp bij krijgt, is het iets om je zorgen over te maken.

Wanneer heb je je echo? Bij bloedverlies kan je ook bellen en soms mag je dan eerder langs komen.

Het feit dat je het kreeg na de seks is wel positief, want dan is er een grote kans dat het daarmee te maken heeft en er niets aan de hand is.

3. YasK

YasK Lid

4 feb 2016
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel voor je berichtje!

Ik heb me echo overmorgen al maar omdat het dit weekend gebeurde wist ik me er even geen raad mee en heb ik de huisartsenpost gebeld.

Ja dat dacht ik ook, ook omdat het is gestopt. Je wilt niet van t ergste uit gaan maar dat gaat een beetje automatisch. Ik hoop dat het goed zit. Blijft spannend natuurlijk omdat het allemaal zo pril is.

4. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Fijn dat het gestopt is en gelukkig al over twee nachtjes een echo. Laat je even weten hoe het ging?

5. YasK

YasK Lid

4 feb 2016
    12
    0
    0
    NULL
    NULL

Hi ik kon vandaag al terecht en alles gaat goed! Heb het hartje mogen zien kloppen! Het klopt inderdaad dat je meer doorbloed bent. Wat een geruststelling je schrikt er toch van maar hoeft niet altijd kwaad te betekenen.

Dank je wel ook voor je berichtjes :)

6. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Graag gedaan!

Ja dat is het nieuws dat we willen horen! Geniet ervan!

7. wondertje2015

wondertje2015 Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.454
    90
    48
    Vrouw
    huisvrouw
    bij mijn geliefde
    Gelukkig is alles goed 😀 geniet van je zwangerschap

Deel Deze Pagina