Eerst curretage en nu dreigende miskraam of niet?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Lyla, 19 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lyla

Lyla Lid

19 apr 2008
    39
    0
    0
    Zuid Holland
    Hallo,

Ben benieuwd of er dameszijn die zich herkennen in mijn verhaal...
    In november 2007 ben ik zwanger geraakt van nummer 2 maar helaas kwamen ze er met de echo achter dat er geen hartactiviteit was en dat er geen vruchtje in de vruchtzak zat... Een windei noemen ze dit...
    Vorige maand dachten we laten we het weer proberen en ik was gelukkig meteen weer zwanger... Nu heb ik dinsdag 3 digitale cb testen gedaan die alle drie positief waren maar had wel zondag een kleine bloeding gehad.... Gisteren verloor ik een beetje bruin en roze slijm..... Heb vanochtend ook weer een normale cb gedaan en deze geeft negatief, heel misschien al je met een vergroot glas erop gaat kijken dat je iets ziet maar bijna niets. Toch heb ik nog steeds gevoelige borsten en nog geen hele erge buikpuin.. Wel steeds meer bloedverlies maar nog geen helder rood... Wel roze....
    De onzekerheid maakt me echt helemaal gek... Is het nou een miskraam of heb ik nog kans dat het goed gaat komen... ? En hoe kan het dat de 1e zwangerschap super verloopt en nu twee keer achter elkaar drama.... Bij de 1e heb ik geen enkel bloedverlies gehad....

Liefs lyla

2. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Lyla, Ik zou heel graag jou antwoord willen geven maar ik weet het zelf ook niet waarom het eerst wel goed gaat en dan een paar keer niet. Ik heb namenlijk het zelfde. Ik hoop dat de test een foutje heeft maar als hij eerste duidelijk was en nu niet meer dan heb ik weinig hoop voor je meis. Sorrie. Anders je vraag bij de gyn leggen. Ik weet dat ze nu toch niet veel doen omdat ze met 7 weken pas duidenlijk heid hebben.

sterkte meis

3. Lyla

Lyla Lid

19 apr 2008
    39
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi,

Bedankt voor je antwoord... Het is vandaag heel erg doorgekomen dus weet wel zeker dat er helemaal niets meer zit.... Vanmiddag maar in de tuin een flink glas rose drinken....
    Hoe zit jou verhaal... Ben nieuw op deze site dus ben nog een beetje aan het ontdekken maar als ik het goed zie heb jij laatst ook een miskraam gehad en nu bijna een echo?
    Raar he dat we eerst een super gezond kind op de wereld zetten en het nu mis gaat....

Liefs Lyla

4. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Balen zeg dat het helemaal doorgekomen is. Het stomme is dat we altijd hoop houden he. Ook al weten we eigenlijk dat het fout zit.

Ik zit op het forum 'miskraam en dan'. Daar zijn heel veel meiden die een miskraam hebben gehad en wat er daarna komt zeg maar.

Je had het goed gezien hoor. Woensdag heb ik een echo om weer te kijken of het echt wel leeg is. Zoniet dan moet ik alsnog gecuriteerd worden. 1,5 week geleden was het nog niet helemaal leeg maar ze wilde afwachten of het zelf kwam. Ik vloei nu al bijna 2 weken en de laatste week is het wel heel weinig maar nog steeds af en toe elke dag nog wel bruinbloed.
    Je mag best mijn verhaal weten hoor. Toen ik volgens mijn cyclus 7 weken was kreeg ik een echo vanwege de twee miskramen die gehad heb. Op de echo was een vruchtje te zien van net 6 weken. De echoscopiste maakte zich al zorgen terwijl ik dat niet deed omdat mijn dochter volgens de echo toen 3 maanden ook een week minder was net als nu. Alleen een week later was het wel gegroeid maar met 7 weken gestopt met kloppen. Ik moest 2 weken later terug komen om te kijken of het zelf gekomen was of niet. Toen we gingen zou ik officieel 9 weken zijn (volgens de echo anders 10) en toen zat alles er nog. Was toen net begonnen met vloeien. We hadden een curitage gepland voor over twee dagen maar diezelfde dag kwam het dan toch. Alleen de volgende dag de echo gaf aan dat ik niet helemaal leeg was maar dat het zo weinig was dat het risico van een curitage groter was dan zelf loskomen. Dus vandaar de extra echo. Al mijn zwangerschappen halen tegenwoordig de 7 weken niet meer. Dit was even een beetje hoe het bij mij gegaan is maar de verkorte versie want voor mijn gevoel is het nog niet helemaal weg maar dat zien we woensdag wel.

Ik hoop dat je een beetje je weg hier op de site kan vinden. Ook dat je je wat beter voelt.

groetjes Mimi

5. Lyla

Lyla Lid

19 apr 2008
    39
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi Mimi,

Wat een verhaal zeg...Ook vreselijk allemaal zeg... Ik probeer er zelf gewoon nuchter onder te blijven... Lukt dat jou ook wel een beetje....
    Gisteren heb ik mijn verloskundige gebeld en ik moet de 13e naar de gyn om te kijken of alles weg is.. Zij zegt dat ik ook dingen kan laten onderzoeken maar daar heb ik helemaal nog geen zin in...Ik denk echt dat het echt twee keer pech is en ga er van uit dat de derde keer gewoon goed...
    Heb jij wel een onderzoek laten doen?
    We hebben gewoon een gezonde zwangerschap gehad dus het kan wel gewoon... !

Jij ook sterkte met alles....

Liefs Lyla

6. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ik begrijp dat je er geen zin in heb hoor. Heb ik ook niet eigenlijk. Ik ga ervan uit 3 keer vette pech te hebben. Bij deze keer hebben we alleen het chromosoom onderzoek laten doen. Meer om dat uit te sluiten. Ik hoor de uitslag ongeveer over 3,5 maand. pfff. Bij ons heb ik dan wel een zwangerschap doorstaan maar toen was ik 18 en je lichaam veranderd in die tijd ook wel. Ik liep al bij een gyn en er zou net onderzoeken gedaan worden zoals echo en misschien een kijkoperatie vanwege heftige buikpijnen opeens net voor en na mijn menstruatie. Alleen raakte ik zwanger. Dus waarschijnlijk gebeurd dat nog wel.

Jij ook sterkte bij de gyn he

Deel Deze Pagina