Hey meiden Ik ben eind sep/begin okt gestopt met de pil,na 64 dgn toen eindelijk ongi geworden. Hierna na 34 dagen. Beide normale ongi's (kwa bloedverlies) Nu na 32 dagen weer beetje bloedverlies,nu een dag of 3. Het zet alleen niet echt door..Wel wat krampen af en toe en wat rugpijn dus wel een ongi gevoel. Herkent iemand dit en mag ik dit als een ongi rekenen???
Hoi Hoi, Het hangt idd denk ik af van de hoeveelheid en kleur van het bloedverlies. Ik heb in de week voor mijn posi test ook bloedverlies gehad, heel licht. rose en de week daarvoor heel waterig rood. Daarna wat lichtbruine afscheiding. Daarna niets meer, maar ben dus wel zwanger. Ook ik had het gevoel ongesteld te worden. ik wilde een zwangerschap uitsluiten omdat ik nog maar net gestopt was met de pil en dacht dus dat het van het ontpillen kwam. Heb op dag 33 getest, ervan uit gaande dat ie negatief was, maar hij was dus positief! Testje wagen misschien als het niet doorzet? Succes!!
Hey meiden, Het kleine beetje dat ik verloor was wel helder,maar gewoon niet veel. Heb gister getest maar omo wit dus dat kan het niet zijn lijkt mij,of ik moet weer een hele lange cyclus hebben maar dan zou t innesteling moeten zijn. Lijkt me ook onwaarschijnlijk.. Bloedverlies is nu geheel gestopt,dus heb maar kleine 4 dgn beetje verloren..raar toch?
Zeg nooit nooit, dat kan je wel aan mij zien. Je kan altijd later nog eens testen mocht je klachten hebben of houden. Blijft mysterieus het lichaam. Succes.
dat is waar sprits! Ik wacht het wel even af en testen kan altijd nog. Ik ben wel op mn 'verwachte' datum soort van ongi geworden dus vandaar dat ik denk dat het game over is deze maand. Maar idd de wonderen zijn de werled nog niet uit! Geniet lekker van je zw schap meis!!