Hi dames, Heb ik mijn ovulatie nu gehad? De donkerste test was van de 27e, deze is heel donker opgedroogd en beetje gelig. Vandaag en gister was de test ook aardig gekleurd. Op de foto ziet het er wat lichter uit. Zie ook mijn temp kaart. Wat denken jullie?? Liefs en alvast bedankt!
Aan de test te zien wel, aan de temp kaart niet. Maar je kan de positieve test invullen in ff. Bij OPK+ kan je de positieve test invullen.
Hi beeb, Heb ik gedaan ja maar dan zegt ie tussen dag 19 en 24 en dat dit bevestigd word na 3 dgn hoge temperaturen. Zegt ie nou al sinds de 27e van die positieve test. Hij zegt ook dat mijn temperatuur schommelingen aan de hoge kant zijn? Mijn afscheiding is beetje nattig nog steeds, geen wit. Krijg ik altijd later in mijn cyclus. Heb volgens mij niet echt slijm gehad. Ik ga ook niet graag diep met mn vinger naar binnen.. mn handen zijn wel schoon maartoch.. Denk jij ook dat mijn ei op de 28e of 29e is geweest? Gezien mijn testen dan? Mijn temperatuur moet verder stijgen he, afgelopen nacht slecht geslapen vandaar ook het lege bolletje ○
Het zou kunnen dat je ei op de 29e pas is gesprongen en dat de temp dat vandaag had aangegeven maar doordat je slecht geslapen hebt is je temp wat laag en zie je nog geen stijging. Hij moet morgen dan zeker wel 36,8 of hoger zijn.
Ja dacht ik ook aan ja.. ben echt lang uit bed geweest met mijn oversture dreumes.. fijn die dromen van ze! Ze krijst dan alles bij elkaar dus je bent direct klaar wakker! Wel netjes mn wekker gezet voor mijn temperatuur. Morgen moet hij dus echt hoger zijn. Ben benieuwd!
Ff rekende bij mij de eerste dag na de positieve ovulatietest op 1dpo. Dan zou de 28e bij jou 1dpo zijn. Kan het alleen niet zien bij jouw kaartje omdat je de data eraf hebt gesneden Er blijft trouwens altijd een streepje zichtbaar op de testen omdat je dat hormoon altijd bij je hebt.
Dpo betekent dagen na je eisprong en aangezien je ei springt 24-36 uur na de test kan de dag na de test nooit dpo 1 zijn. De reden dat hij dat bij jou deed zal zijn door andere gegevens die je hebt ingevoerd.
Oh sorry ja heb beetje onhandig geknipt inderdaad bij mij geeft ff nog geen dpo aan omdat mn temperatuur denk ik nog niet genoeg is gestegen en ik nog waterige afscheiding heb gemeld. De afgelopen dagen incl vandaag ook ovulatie pijn gemeld in de app. Ik ben benieuwd wat mijn temperatuur morgen doet en de ovulatie test laat zien. Die test van vandaag was ook echt best donker. Ben echt direct na mijn menstruatie begonnen met testen, telkens een licht streepje. De 27e en vandaag was het streepje het donkerst van allemaal... vreemd he!? Ik houdt jullie op de hoogte