Hoi Dames, Vraagje hoe vaak jullie baby poept, en of dit gepaard gaat met persen en huilen? Laura is nu 7 weken, en heeft toch wel last van haar ontlasting! Ze heeft best veel krampjes en perst ook de hele tijd. Ze heeft nu 1 dag niet gepoept! En ik maak me nu een beetje druk. Ik heb vanmorgen een theelepel mais olie in de flesje gedaan (ze krijgt borstvoeding en 2x per dag flesvoeding) Snachts kreunt ze niet, maar wel als ik haar snachts voeding geef. Jullie enige ideeen? De Dokter zei dat ik ook ovil (ik geloof dat je het zo schrijft) liquid mocht gebruiken, maar ben huiverig voor medicijnen.
Sneu als ze dit hebben. Justin heeft zeker 2x per dag n goede poepbroek (ik geef bv en 1 fles fv).. geen krampjes hier gelukkig! Succes iig.
als de dokter het zegt dan zal het wel goed zijn denk ik. maar hier eerst iedere dag meerdere poepluiers in de eerste weken. daarna 1x per week een behoorlijke poepluier. en nu vaak 2 dagen achter elkaar, een paar poepluiers en dan 5 dagen niets. borstvoeding geef ik
Hoi Meiden, Goed, het waren geen krampjes maar verstopping, en die hebben we opgelost! Nu hopen dat het niet meer gebeurd. Meer water laten drinken op een dag moet het dan maar doen!
noa heeft echt elke dag een flinke poepluier. het is ook altijd vrij dun bij haar is dat normaal? ik geef haar trouwens flesvoeding.
Isabella heeft ongeveer 3 a 4 poepluiers per dag. Kan weleens verschillen per dag hoor. Ik geef volledige BV.
Ik geef volledige bv en ons kindje heeft meestal 3 poepluiers per dag, maar soms ook wel eens 4 of 1 per dag.
Ik geef volledige BV en Aerin heeft twee poepluiers per 3 dagen. In het begin heeft hij veel last gehad van buikkrampjes en ben ik meer gaan letten op wat ik zelf eet. Het leek wel alsof hij het vanuit zijn maag helemaal door zijn darmen heen perste en pas weer even rust had als het eruit was. Dan was het een paar uur over en begon het weer overnieuw. Nu hij wat ouder is gaat het allemaal wat soepeler. Wat kan schelen is je kindje op zijn buikje op je onderarm dragen.
ik geef flesvoeding en Joshua heeft meestal iedere 2 dagen een poepluier, soms iedere drie dagen. Ben nu overgegaan op friso hypo allergeen en misschien dat het daa beter van zou worden.
valentijn krijgt ook fv, en hij poept om de dag! cb zegt dat dat wel goed is, maar moet niet meer tijd tussen zitten!
bij mij zeggen ze dat het juist best wel eens kan, want dan verbruiken ze de voeding gewoon helemaal op om te groeien..