zo onzeker

Discussion in 'Zwangerschap' started by radna82, Jun 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. radna82

radna82 Lid

Oct 18, 2006
    65
    0
    0
    Woerden
    Hallo Meiden,

Ik moest gewoon even mijn verhaaltje kwijt ik ben zo onzeker sinds ik weet dat ik zwanger ben.
    Ik wordt zo onzeker van m'n mezelf en de dingen die je leest.
    Ik weet niet of meer mensen dat kennen.
    maar de ene dag heb ik meer pijn in m'n bosten dan de andere dag en de ene dag heel misselijk andere dag veel minder.
    het kan misschien ook omdat ik een miskraam heb gehad dat je er zo onzeker van wordt.
    En ik heb heel veel vaginale afscheiding het is soms ook heel vies (het lijkt af en toe wel snot heel smerig ik weet het) :(
    En kan het ook kloppen dat je urine iets donkerig is dan normaal..
    ik wordt zo onzeker van mezelf. Hebben jullie dat ook?!
    :(: :)
    groetjes Radna.

2. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Ik herken het maar al te goed. Ben nu bijna 16 weken en nog steeds onzeker, terwijl ik met 15 weken de beeb nog heerlijk heb zien spartellen op de echo.... Dit komt omdat wij een miskraam hebben gehad. Dan wordt het nooit meer hetzelrfde. Het zorgeloze onbevangen zwanger zijn is er van af. Je symptomen komen en gaan omdat het hcg pieken en dalen heeft en ook plateaus waarop je lichaam reageert. Sommige lichamen kunnen hcg ook beter aan dan andere.
    Mijn urine is ook iets donkerder en je afscheiding kan alle kleuren van de regenboog hebben onde rinvloed van je zwangerschap (als het pijn doet of jeukt kan het wel een schimmelinfectie zijn).
    Vraag je gyn of je VK of je regelmatig mag komen voor een cho of om het hatje te luisteren. Zo ben ik de afgelopen 15 weken doorgekomen.

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik denk ook dat bijna iedereen dat wel herkend (helaas). Je kan er ook niet echt wat tegen doen.
    Selecteer wat je wel en niet leest....vermijd een beetje de rottige verhalen zou ik zeggen.
    Probeer te genieten!

4. Sema

Sema Lid

Jun 24, 2007
    46
    0
    0
    Dat onzekerheid heb ik ook gehad (en ik heb het nog steeds)
    Bij elke mijlpaal kreeg ik een ander onzekerheid bij.
    Maar tot nu toe is alles goed gegaan en ik weet zeker dat het bij jou ook goed zal gaan.
    Geniet van je zwangerschap en probeer minder te stressen.
    (Want dat stress voelt de baby ook)

Liefs Sema

5. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

Dec 15, 2006
    1,156
    0
    0
    dat hebben we zoals al gezegd is allemaal.

mijn visie: je maakt je niet alleen zorgen als je kind er is maar de zorgen beginnen al in de buik en zal levenslang zo blijven iedere moeder maaakt zich zorgen om haar kind

ik persoonlijk geef me hier maar aan over hihihi heb ook weinig keus wil de beeb niet teveel stress geven mijn eerste zwangerschap was puur en alleen stress en toen me zoontje geboren was bleek hij inconstitueel eczeem te hebben in normale term stress eczeem en geloof me das niet fijn.

6. radna82

radna82 Lid

Oct 18, 2006
    65
    0
    0
    Woerden
    Hallo Meiden doet me goed jullie verhalen.
    Ben blij dat ik niet de enige ben!
    heb toevallig vanmorgen ook de verloskundige gebeld om een eerste afspraak te maken.
    Heel lang gewacht daarmee nu toch gedaan spannend!
    Maar van de schimmelinfectie ben vorige wk naar de dokter geweets en heb idd/ een schimmelinfectie.
    Ik heb zlef er niet zo veel last van een beetje jeuk maar niet heel erg dus ik heb zoiets ik wacht totdat het vanzelf weg gaat of de klachten moeten heel erg worden als dat ik iets ge gebruiken waar ik niet zo heel veel last van heb!

Maar in idd. geval bedankt voor jullie antwoorden!

Liefs Radna.

7. Jessy25

Jessy25 Actief lid

Nov 1, 2006
    310
    2
    0
    Receptioniste
    Katwijk
    ik denk dat iedereen wel onzeker is jah! dan ga je even naar de gyno en is alles goed maar een week later kom je opeens weer met iets dat mis kan zijn.... terwijl je normaal niet zo denkt..... alsof je hypochonder bent hihi... maar is helemaal normaal... denk dat t pas overgaat als de kleine in je armen ligt....

succes en gefeliciteerd met je zwangerschap

8. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    Vervelend die onzekerheid! Helemaal als je een miskraam hebt gehad, lijkt me lastig om dan je zorgen opzij te zetten. Ik heb geen miskraam gehad en maak me al constant zorgen. Maar het hoort er een beetje bij denk ik. Je hebt gewoon geen zekerheid en dat maakt je onzeker.
    Ik lees ook geen verhalen meer over miskramen ed, want alles wat ik lees komt me bekend voor en denk ik 'dan zal het bij mij ook wel gebeuren'. Niet doen dus!
    Sterkte, komt helemaal goed!

9. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    Mijn moede zei trouwens; 'dat wordt nog wat als het kind er straks is als je je nu al steeds zo'n zorgen maakt als ie nog veilig in je buik zit..'
    :)

10. laatje

laatje Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    1,058
    0
    0
    Schoonhoven
    Is allemaal heel herkenbaar. Ik ben nu 20 weken zwanger en ik begin het nu pas echt te beseffen dat de kans dat het goed gaat nu wel erg groot is. Ik heb me ook lange tijd zorgen gemaakt. Ik heb ook een miskraam gehad bij 10 weken (dec '06) en zoiets wil je niet nog een keer meemaken! Afgelopen weekend voor het eerst spullen gekocht voor de baby (kidnerwagen en babykamer). Mijn vriend heeft me wel moeten over halen.. Dat kindje moet toch ergens slapen? Tja, nu begin ik het pas echt te geloven en het voelt goed.. Dus meid, maak je geen zorgen (ook al is dat gemakkelijk gezegd!)

Share This Page