Mijn dochtertje van ruim 3 maanden, doet een soort van buikspieroefeningen, herkennen jullie dat? Dat ze haar hoofdje naar haar voetjes probeert te brengen (zonder dat ze zich bewust is van haar voetjes hoor, dat staat er los van)... Hoort dat bij de ontwikkelingen van een baby? Ik vraag dit omdat ze het lijkt te doen nadat ze veel pijn had gehad aan haar oortje vorige week en weet niet of het daarmee samenhangt of dat het gewoon een vaardigheid is die daar los van staat...
Hahaha, dat is wel een foto waard dan, dan kan ze er later ook om lachen ( zie het ook al helemaal voor me hihi)
Mijn dochtertje doet dat ook. Net alsof ze wil gaan zitten, maar dat lukt natuurlijk nog niet. Ik denk dat het normaal is hoor.
Hee, daar had ik nog helemaal niet aan gedacht... Misschien wil ze wel zitten inderdaad. Ze zit ook vaak op schoot half rechtop en dan wil ze graag ook rechterop zitten... Maar het lukt idd nog niet, ze is er nog niet sterk genoeg voor. Maar iig goed te horen dat er nog iemand is die dit herkent!
En hier nog een hoor haha! zo probeerde ze hier iig te zitten ja, en toen ze sterk genoeg was is het haar zo nog gelukt ook
Hier ook precies hetzelfde geval. Als ik mijn dochtertje op de bank laat liggen of in de box gaat zij haar "buikspiertjes trainen" hihi.. Ziet er wel grappig uit hoor. En ze kan bijna gaan zitten
Inderdaad voorbode van omrollen en oefenen voor het zitten gaan. Merel deed het ook heel erg en had ook echt een wasbord!!! Anouschka doet het ook wel, maar een stuk minder.
Tess doet het ook heel erg Ze wil niet meer als een 'baby' bij me liggen want dat is ze alleen maar aan het proberen te zitten. Ik merk ook precies wanneer ze moe wordt want dan wil ze namelijk wel nog lekker bij me liggen