buikspieroefeningen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Miepie74, 4 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Mijn dochtertje van ruim 3 maanden, doet een soort van buikspieroefeningen, herkennen jullie dat? Dat ze haar hoofdje naar haar voetjes probeert te brengen (zonder dat ze zich bewust is van haar voetjes hoor, dat staat er los van)...
    Hoort dat bij de ontwikkelingen van een baby? Ik vraag dit omdat ze het lijkt te doen nadat ze veel pijn had gehad aan haar oortje vorige week en weet niet of het daarmee samenhangt of dat het gewoon een vaardigheid is die daar los van staat...

2. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Hihi nee sorry ik herken het niet maar het klinkt wel grappig bij zo'n kleintje :D

3. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Het ziet er ook heel grappig uit! :D Ze trekt dan ook zo'n "sportschoolhoofd", hahaha!

4. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Hahaha, dat is wel een foto waard dan, dan kan ze er later ook om lachen :p:D
    ( zie het ook al helemaal voor me hihi)

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.345
    36.200
    113
    Mijn dochtertje doet dat ook. Net alsof ze wil gaan zitten, maar dat lukt natuurlijk nog niet. Ik denk dat het normaal is hoor.

6. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Hee, daar had ik nog helemaal niet aan gedacht... Misschien wil ze wel zitten inderdaad. Ze zit ook vaak op schoot half rechtop en dan wil ze graag ook rechterop zitten... Maar het lukt idd nog niet, ze is er nog niet sterk genoeg voor.

Maar iig goed te horen dat er nog iemand is die dit herkent!

7. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    En hier nog een hoor haha! zo probeerde ze hier iig te zitten ja, en toen ze sterk genoeg was is het haar zo nog gelukt ook:D

8. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Hier ook precies hetzelfde geval. Als ik mijn dochtertje op de bank laat liggen of in de box gaat zij haar "buikspiertjes trainen" hihi..

Ziet er wel grappig uit hoor. En ze kan bijna gaan zitten :)

9. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Hoort er gewoon bij volgens mij!;)
    Is de voorbode van omrollen.

10. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Inderdaad voorbode van omrollen en oefenen voor het zitten gaan. Merel deed het ook heel erg en had ook echt een wasbord!!!:) Anouschka doet het ook wel, maar een stuk minder.

11. debzie1984

debzie1984 Bekend lid

22 sep 2008
    981
    2
    18
    Zuid-Holland
    Tess doet het ook heel erg :) Ze wil niet meer als een 'baby' bij me liggen want dat is ze alleen maar aan het proberen te zitten. Ik merk ook precies wanneer ze moe wordt want dan wil ze namelijk wel nog lekker bij me liggen :p

Deel Deze Pagina