Haha echt? Jeetje, ben benieuwd hoe dat bij ons gaat Ik had alleen begrepen dat ze helemaal niet samen in 1 ledikantje mogen?
ja vertel dat maar eens aan een moeder van wie ze 24/7 zowat huilen en ze stoppen als ze bijelkaar liggen denk dat je dan snel overstapt, maar het zal officieel wel niet mogen nee
Een wiegje bij ons hier. Niet in de kinderwagenbak omdat die niet goed zou ademen volgens de kraamzorg. Een ledikantje vind ik zo'n grote sta in de weg in onze slaapkamer, en zo'n lief klein wiegje heeft ook wel wat...
Wij hebben een supergaaf wiegje gekocht en dat zetten we bij ons op de slaapkamer neer. Ik moet er niet aan denken.... eerst het beebje 9 maanden zo dicht bij me gehad en als het geboren is in een ander kamertje stoppen... neeeee! Als hij/ zij niet meer in het wiegje past gaat ie pas in het ledikantje op het babykamertje.
Hier een oude familiewieg heeft zelfs mijn opa nog in gelegen! Damiën heeft overigens maar 5 weken op zijn eigen kamertje in de wieg geslapen (ik wordt wakker van elk zuchtje dus we hebben het niet eens geprobeerd) toen was de wieg voor mijn gevoel alweer te klein!
zeker eerst weer in de wieg,vind het behalve practisch met voeden ook erg gezellig,daniel heeft tot 6 maand op onze kamer gelegen en denk dat we dat nu weer zo gaan doen maar ja hangt natuurlijk ook beetje van het type kind af.....................
yoran heeft alleen de 1e nacht bij ons op de kamer geslapen in de reiswieg, maar vanaf nacht 2 meteen in zijn ledikant op zijn eigen kamer. En ik hoop het met nr 2 weer zo voor mekaar te krijgen
Meteen in het ledikantje, staat ook schattig genoeg. Ook meteen op z'n eigen kamertje, het is schuin tegenover onze slpkamer, dus je bent er ook zo.