Baby alleenlaten?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lucie, 1 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Laten jullie je baby wel eens alleen?

  1. Ik zou mijn baby nooit alleen laten.

  2. Ik zou mijn baby alleen laten als ze vast ligt te slapen.

  3. Ik heb er geen problemen mee mijn baby even alleen te laten.

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. lucie

    lucie Actief lid

    13 mrt 2007
    335
    0
    0
    Ik moet elke dag mijn twee oudste kinderen naar school brengen/van school halen (4x).
    Met een babytje erbij is dat een heel gedoe.
    Voor mijzelf is dat geen probleem, maar ik moet haar regelmatig uit haar slaap halen met huilen tot gevolg.
    Tot nog toe heb ik haar altijd meegenomen.
    Iedereen op school zegt: Laat haar toch lekker liggen! Het gaat maar om 10 minuutjes! (ik woon ca. 400m van de school).
    Ik twijfel echter of ik dat moet doen...
    Wat zouden jullie doen?
     
  2. sim

    sim Niet meer actief

    volgens mij is hier al eens een poll overgeweest, ging over de hond uitlaten en de baby alleen laten.. :D
     
  3. lucie

    lucie Actief lid

    13 mrt 2007
    335
    0
    0
    Oh, dat wist ik niet... :eek:
     
  4. moes

    moes Fanatiek lid

    20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    voor op en neer naar school zou ik ze zeker laten liggen!

    maar voor bv boodschappen of zoiets, dan dus niet!
     
  5. Angel Eyes

    Angel Eyes Niet meer actief

    ik zou mijn kind never nooit laten liggen. Dergelijke discussie als deze zijn heel vaak gevoerd op het forum.

    Mogelijkheden als wanneer er brand uitbreekt e.d. zijn toen genoemd.

    ik zou het al verschrikkelijk vinden als Dano hysterisch ligt te krijsen wanneer ik terug kom.

    Ik heb dan gewoon het gevoel dat ik er niet ben voor mijn kind.

    maar doe vooral waar jij je lekker bij voelt.
     
  6. Judith75

    Judith75 VIP lid

    9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik moet ook 4x op en neer naar school, soms 5x zelfs, maar Kian gaat altijd mee!
     
  7. jolanda1976

    jolanda1976 Bekend lid

    29 dec 2006
    919
    0
    16
    Telemarketing
    Arnhem
    Ik zou mn kind ook nooit alleen thuis laten al is het maar voor 5 minuten!
     
  8. babsie

    babsie Fanatiek lid

    10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    Never nooit niet...
     
  9. Caithlin79

    Caithlin79 VIP lid

    21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik zou het in de genoemde situatie niet doen. Je weet nooit of het uitloopt (vooral bij het ophalen) etc.

    Maar ik kan me goed voorstellen dat het heel lastig is om je kindje steeds weer mee te moeten slepen, komt de rust en regelmaat ook niet ten goede.
     
  10. Calimero

    Calimero Fanatiek lid

    31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    ik zou het ook echtniet doen...

    de hond is hier al zielig want die word er even gauw uit gedaan gauw plassen poepen en hup er weer in.......

    neee het zou jemaar gebeuren je betn voor 2 tel weg en er breekt brand uit of toevallig wird hij/zij net wakker en huilt hysterisch als je terug komt nnnn ik do ehet neit hoor...
     
  11. Ayvida

    Ayvida Actief lid

    28 nov 2006
    321
    0
    0
    Hoorn
    Toen Dano net op school zat, liet ik Ayla wel eens liggen terwijl ik op de fiets heen en terug vloog. Maar nu Dano wat langer op school zit doe ik het niet meer, zelfs niet nu ik drie kinderen heb. Ik sta veel te lang te ouwenelen op school :oops:. Dus ik sjouw ze allemaal op en neer. Ik moet er wel bij zeggen dat Dano op de lange schooldagen standaard overblijft, dus ik hoef alleen maar s'morgens en s'middags op en neer.

    Ik doe er zo'n kwartier over om te lopen en 5 minuten op de fiets. Maar ik ga meestal gewoon lopen, dan kan Jody verder slapen in de kinderwagenbak.
     
  12. mamariska

    mamariska Lid

    17 aug 2007
    56
    0
    0
    rheden
    ik laat chayenne nooit alleen ook niet als ze heel diep slaapt
     
  13. Minimuisje

    Minimuisje VIP lid

    8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik zou het echt niet doen, stel je hoeft maar 1 straat over te steken en net op dat moment gebeurt er wat! Jouw kindje ligt dan hulpeloos thuis en niemand weet dat je kindje dan nog in bedje ligt...! Ik zou het persoonlijk niet aandurven!
     
  14. Ik zou het nooit niet doen.
    dan maar iets eerder op en proberen misschien iets op te houden als je net kids uit school moet halen.Er hoeft maar iets te gebeuren,je vergeeft het jezelf nooit.brrr
     
  15. Neen, er kan zowel iets met je kind gebeuren als met jezelf. Ik mag er niet aan denken! :confused:
     
  16. mamavanYeline

    mamavanYeline Bekend lid

    12 okt 2005
    666
    0
    0
    Ik laat Yeline wel eens ff alleen maar alleen om de hond uit te laten. Ben alleenstaande moeder geworden dus heb geen keuze en de hond moet er 's avonds toch echt ff uit ;)
     
  17. susanne1979

    susanne1979 Fanatiek lid

    13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ik heb Tim ook wel eens alleen thuis gelaten. De peuterspeelzaal is hier ook maar een 400 mtr vandaan. Snel Lisa binnen zetten, jasje uit, kus en ik was weer naar huis.
    Met ongeveer 10 min. was ik weer thuis.
    Ik stopte dat wel altijd een briefje met de datum en tijd in mijn zak dat ik nog een baby in zijn bedje had liggen op dat en dat adres..

    Nu doe ik het niet meer omdat Tim nu altijd wakker is om die tijd.. dus hij gaat gewoon mee.
     
  18. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik zou m'n kind gewoon meenemen, en hem nooooit alleen thuis laten.
     
  19. Ozzy

    Ozzy Actief lid

    31 jan 2007
    379
    0
    0
    Rotterdam
    ik zou het niet doen,want je weet maar nooit wat er kan gebeuren. Ik denk dan liever 1 keer baby laten omdat je uit hem/haar uit slaap haalt dan heel je leven (overdreven misschien) lang huilen door spijtgevoelens.
     
  20. Manuela79

    Manuela79 VIP lid

    7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik heb ook gekozen voor noooooooit alleen laten. Ik vind het al erg als ze ligt te slapen en ik moet even naar de schuur ofzo.

    Ik zou het mezelf niet vergeven als ik even de deur uitben en er gebeurt iets met Louise... of met mij!
     

Deel Deze Pagina