eerst heel veel voelen, nu ineens minder

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door buikje123, 16 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    ik ben nu ruim 22 weken zwanger en ik voelde mn kleintje de laatste 2 weken echt heel veel en heel duidelijk. nu voel ik hem al een paar dagen minder, alleen savonds een beetje, is dat reden om te bellen? of hebben meer mensen dit?
    maak me gewoon toch een beetje zorgen, ik wou dat hij eens een hele dag lekker aan t trappelen was:)

2. zustertje

zustertje Niet meer actief

Volgens mij met dit termijn hoef je je kindje nog niet zo vaak te voelen hoor. Ik voel hem vandaag ook veel minder dan afgelopen 2 dagen denk dat hij lekker een rustdag heeft.
    Persoonlijk maak ik me er geen zorgen over.

3. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.387
    74
    48
    Amsterdam
    is heel normaal hoor rond dit termijn, dat werd mij ook gezegd als ik naar de verloskundige belde. Maar je kan altijd eventjes bellen gewoon voor je eigen gemoedsrust:)

4. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Het is heel normaal. Kindjes draaien nu nog heel veel, wrs ligt je uk met zijn rug tegen je buikwand, en dan voel je niet zo veel die dagen. Ik had dat ook bij beide zwangerschappen rond deze tijd. Je zult zien dat het over een paar dagen veel meer is!

5. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ik denk ook niet dat je je zorgen hoeft te maken, het varieerd nogal eens maar je kan morgen altijd even bellen, mss kan je even langs komen en het hartje luisteren als je je daar beter door voelt.

6. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    @Buikje, ik wilde ook net dit topic openen om het aan de meiden te vragen!:D Ik zit met precies het zelfde en ik zie dat wij even lang zwanger zijn.
    De VK zegt dat ze in een groeispurt zitten en daarom op dit termijn veel slapen.

7. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    heel erg bedankt voor jullie antwoorden

Deel Deze Pagina