Ben morgen 32 weken zwanger en heb sinds vandaag zo'n pijn in me onderbuik en bekken niet normaal!! Weet iemand wat dit kan zijn? T is iig geen blaasontsteking...
Ik heb hier ook last van sinds ongv 5 dagen... Ben bij gyn geweest, en heb een echo gehad. Ons mannetje groeide goed, en alles zag er goed uit. Ook een binnenwaartse echo gehad, en toen werd er gekeken of mn baarmoedermond (?) niet al tever open stond. Dit was ook allemaal in orde! Ook geen blaasontsteking... Dus denk helaas dat het erbij zal horen
als je zo´n pijn in je bekken heb kun je misschien beter even afspraak maken met fysio die kan je vertellen hoe je de pijn wat dragelijker kan maken door middel van je houding enz. Verder gewoon even wat rustiger aan doen denk ik... Succes je kan ook gewoon even een paracetamol nemen en even lekker gaan liggen dat wil ook vaak wel even helpen en anders even de vk bellen
fysio ben heb ik al gehad en werkte goed v de achterkant maar totaal niet aan de voorkant. Moet wel zeggen dat t nu een stuk minder is gelukkig, moet morgen na gyn dus ga t zeker wel ff aangeven. Bedankt v reacties..