Onderwerp zegt het al.. Ik ben reuze benieuwd.. Ik ben vast wat idee'en aan het opdoen. en als ik de kleertjes ziet hangen ofzo dan kan ik me er ook lastig een beeld bij vormen, vandaar!! Show je party prins of prinses!!!
Ze is nog geen 1 jaar maar ik heb wel haar jurk alvast gekocht. Hier is het dit jurkje geworden van Mud Pie
Gaaf jurkje! Voor Emma heb ik al wel bijna haar verjaardagsoutfit compleet voor Julia nog niet. Welke winkel/webwinkel heb je deze gehaald?
Lastig vind ik het.. sommige dingen vind ik ook niet leuk zitten als ze nog niet kunnen staan... En ik weet niet hoe snel het nu zal gaan.. Haha
Voor ons wordt het waarschijnlijk 1 van deze 2 outfitjes! Bonnie Jean verjaardagssetje verjaardagstaart zwart K (beetje Cindy Lauper hahahaha!) Bonnie Jean verjaardagsjurk ballonnen roze K
Heeeel leuk... Maar ik vind het zo moeilijk te zien hoe dat valt.. Ik weet niet of ze loopt tegen die tijd, of dat ze alleen maar zit, want dan is zo een jurkje vast niet makkelijk....
Ik heb ook geeeen idee eerlijk gezegd hahaha! Vind het daarom ook lastig en heb nog niks daadwerkelijk gekocht
Haha nee dat is inderdaad niet me dochter maar een plaatje van internet Op internet waren ze overal uitverkocht. Heb hem uiteindelijk om marktplaats nieuw gevonden en van diegene overgenomen.
@Flowergirl: Dankje, Lucas stapt langs de tafel maar nog niet los. Maar ik denk niet dat het nog lang gaat duren, het gaat veel te snel allemaal!
Ooohh... Wat leuk!!.. Maar inderdaad, veel te snel allemaal.. Julia is onze eerste, En ik heb het nu alweer over dr 1e verjaardag... Vind het vooral zelf spannend.. hihi
Meteen even een upje want ik wil ook meer zien. Wat vinden jullie van deze jurk? Ik vind hem al lange tijd helemaal super (gek op stipjes) maar is hij wel 'verjaardagsachtig' genoeg? Ik kan het plaatje niet eraf halen dus hierbij de link. Dress [7012b - 701] - €45.95 : Bomba for girls, het nieuwste Nederlandse kinderkledingmerk met leuke details, Dit eerste seizoen met een verrassende en kleurrijke meidencollectie. Mooie stoffen, een perfecte pasvorm en veel aandacht voor detail