eerst ingedaald en daarna niet meer !

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door renske, 23 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. renske

renske Actief lid

19 mei 2006
    311
    0
    0
    Mijn baby lag al 3 weken ingedaald, ze lag zo laag dat de verloskundige zelfs moeite had om haar hoofdje goed te voelen.
    Ook had ik in die 3 weken constant wat steken onderin als ik een harde buik kreeg (plas gevoel).

Toen ineens voelde ik dat niet meer bij harde buiken en wat bleek bij de controle van vorige week : ze lag wel met haar hoofdje naar beneden maar niet meer ingegdaald?

Gisteravond kreeg ik weer erge harde buiken en voelde dat ze weer erg laag lag (kreeg weer die steekjes onderin).

Nu vanmorgen is dat weer helemaal opgehouden en heb dus weer het idee dat ze weer omhoog is gekropen.

Hebben jullie dit ook gehad ? Of hebben jullie dit ?

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Jep, bij mij zelfde verhaal: vorig weekend lag de dame keurig ingedaald, nu niet meer. Nu heb ik nog even wat meer tijd dan jij, en ben ik wel blij dat ze toch nog even omhoog gekropen is, (het drukte wel erg zwaar), maar ze schijnen ook minuten voor de bevalling nog gewoon in te dalen hoor!
    Zolang het kopje maar beneden ligt, hoef je je nog niet zoveel zorgen te maken...

3. renske

renske Actief lid

19 mei 2006
    311
    0
    0
    Okee, dat is in iedergeval al een gerust stelling.
    Ze ligt inderdaad (althans vrijdag nog wel) met haar hoofdje keurig naar beneden.

4. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    ja hoor hier precies hetzelfde geval! ligt wel vast in de bekken en was ook ingedaald en vorige week was ze weer niet ingedaald :S maar ze zeggen dat dit zelfs bij de bevalling pas hoeft te gebeuren dus maak me niet zo'n zorgen! wel heb ik nu al 3 dagen verschrikkelijke last van voorweeen!

Deel Deze Pagina