Wie heeft het gehad dat de kleine volledig ingedaald was en later toch weer los in het bekken zat? Ik heb namelijk sterk het idee dat de kleine weer los in het bekken ligt, ze zit iig een stuk hoger in mijn buik en ik heb ook heel erg veel last van maagzuur. De afgelopen dagen heb ik werkelijk de longen uit mijn lijf gehoest en ik denk dat het daar mee te maken heeft. Kan dit?
Ja hoor, heb ik ook gehad! Thijs daalde pas heel laat in, in week 39. Een week later had hij zich weer omhoog gewerkt uit het bekken. Niet fijn voor je maagzuur trouwens... Nog even volhouden meid! Neeke
Dank je Neeke, ik moet donderdag naar de VK en daar zal ik het wel horen. Nu maar hopen dat ik geen vliezen breek tussen nu en donderdag.
Had ik ook, vond het eigenlijk een raar verhaal en dacht dat het eigenlijk lag aan het feit dat de indaling door een andere vk gevoeld was dan degene die later zei dat het nog niet ingedaald was. Moet ook donderdag weer naar de vk, nu maar hopen dat'ie wel weer lekker op z'n plekje ligt!
Ik heb het ook gehad.. In week 34 zou het kindje ingedaald zijn, en ik bij de controles in week 35 en 36 was hier helemaal geen sprake meer van Gister bij de controle was het kindje wel weer ingedaald. Het zijn gewoon lekkere eigenwijsjes