Beste Mirjam, Brigitte of Imke, Op 19 mei, bijna 11 weken geleden, ben ik bevallen van een prachtige dochter. Sinds die tijd is het vloeien of eigenlijk het verliezen van bruine rommel nog niet weggeweest. Heel af en toe een halve tot een hele dag niet maar dan begint het weer. Vorige week was het weer helder rood maar veel te weinig voor een menstuatie. Ik heb mijn HA (Hij doet ook de zw.controles hier) gebeld maar deze is op vakantie en ik kreeg de vervanger, die hij op de praktijk heeft, aan de telefoon tijdens het telefonische spreekuur. Deze adviseerde om gewoon af te wachten of om aan de pil te gaan. Om zeg maar te resetten. De pil zie ik niet zitten i.v.m mijn PCOS en omdat ik borstvoeding geef. Dus zijn conclusie was dat het sociaal erg vervelend is en dus maar moet afwachten. Nu is mijn vraag is moet ik idd gewoon afwachten of kan ik er iets anders tegen doen want het begint nu heel erg vervelend te worden en ergens ben ik ook wel bang dat er iets niet goed is. Groetjes Dinges
hoi, wacht nog maar even af en bespreek het volgende week nogmaals met je eigen huisarts. Als het niet naar ruikt, je hebt geen koorts of heftige buikpijn dan is er niks ernstigs aan de hand. Maar ik vind het wel lang duren ja. Mirjam