mijn zoontje stoot zijn hoofd express als hij boos is of als ie zijn zin niet krijgt of in bed als niet wil slapen enzz..en dan ook echt op harde plekken zoals de box rand of de betegelde vloer. terwijl er ook tapijt ligt nee hij kiest echt een harde plek uit. hij heeft zelf een flinke bult ervan en blauwe plekken op zijn hoofd! Ik weetniet wat ik moet doen...ik zit echt aan een helm te denken Watkan ik doen ..vind zo ergg!!
Mijn zoontje heeft dit ook een tijdje gedaan , sinds een maand doet ie dit niet meer, negeren helpt het beste!
met Michelle eens, rotgezicht is het! maar er zijn meer kinderen die door die fase heengaan. geen aandacht aan proberen te schenken werkt het beste.
Tja Mike doet het gelukkig niet. Maar ik zou ook kiezen voor negeren. Want als hij geen reactie krijgt is het ook niet interessant om te doen natuurlijk!. Succes. Ik hoop dat ie er gauw mee ophoudt..
Hier ook zo'n geval gehad. En inderdaad negeren. Als je kunt, dan misschien proberen om te praten over het probleem. Maar daar was ons jochie op die leeftijd nog niet vaardig genoeg voor. Het is vanzelf overgegaan met negeren.
mijn dochter doet het ook! Nu al best wel lang ze word vrijdag 1 jaar! Ik probeer het ook te negeren dat werkt echt het beste, als ik namelijk erop reageer zie ik dat ze er een spelletje van maakt en overal tegen aan gaat stoten!
er zijn hier al meer topics over geweest. misschien kun je er met de zoekfunctie nog wat over terug vinden. dan kan je nog meer reacties lezen want er zijn echt heel veel kindjes die dit doen.
Negeren. En mijn zoontje deed het op een gegeven moment (maar dat was pas na een maand ofzo), op een kussen. Op een gegeven moment gaat het echt weer over.