Ik had zaterdag een positieve ovulatietest en vrijdag en gisteren hebben we gevreeën Zitten we dan qua timing goed? Groetjes Kim24
Wanneer zou mijn eisprong geweest zijn? Zaterdag knaltest ( 2e streep was donkerder dan controle streep) Zondag allebei even donker Maandag 2e streep duidelijk lichter dan controle streep Nu weet ik ook niet hoe ik die dpo moet berekenen en wanneer ik kan testen #help
Onderstaande van zondag 5 feb Bovenste van zaterdag 4 feb Maandag 5 februari 2e streep lichter dan controle streepje
Waar baseer je maandag op.. hij knalde zaterdag en zondag even donker en maandag werd de test lichter.. We hebben vrijdag en zondag gevreeën dan ben ik te laat als maandag mijn eisprong was toch?
Als de test zaterdag knalt is je eisprong binnen 48 uur, dus waarschijnlijk maandag. Misschien zondag, maar dat maakt weinig uit. Ik zou ook dinsdag als 1 dpo rekenen
48 uur na de grootste knaler zie ik als eisprong. Dus dat is maandag. Dan dinsdag dus 1 dpo. En nee dan ben je prima op tijd met de sex. Waarom denk je dat je te laat bent??? Zaad kan zeker 5 dagen leven. Ohja en ps, het beste kan je vanaf 12 dpo testen (dat is 18 feb), maar als je niet meer kan wachten kan je op 10 dpo ook al starten (16 feb). Succes
Geen idee wat lf inhoud maar mijn cyclus was 30 dagen en dag 30 is de 16e dus dan zou ik de 17e ongesteld moeten worden ... Of mijn cyclus is langer nu.. geen idee