Hi, Rond 18.00 uur vandaag een test gedaan (Etos) en binnen 2 minuutjes was er een licht streepje te zien. Zelfs mijn vriend zag het terwijl hij heel nuchter/realitisch blijft in zulke situaties. Doordat hij heel licht was, wilde ik na een tijd (20.00 uur) weer kijken om het te dubbelchecken alleen zie ik nu geen streepje meer??! Ik zit ongeveer rond mijn NOD dus op zich zou ik wel makkelijk positief kunnen testen toch? Bij mijn andere dochters voor mijn NOD knal positieve testen gehad... En deze bleven ook gewoon te zien. Pfff, blijft spannend. Ook al was het niet gepland, door deze onzekerheid besef je wel hoezeer het wel gewenst is! Groetjes, Estha
Misschien was je urine bij de tweede test minder geconcentreerd? Zou er morgenochtend nog 1 doen als ik jouw was veel succes!
Hi! Nee, het was dezelfde test die ik twee uur had laten liggen en na een tijd weer even wilde kijken of het streepje er wel echt zat... Vanochtend weer een test gedaan maar deze is nog steeds maar heeeeeeeeel licht...
Dit is een etos test denk ik? Die zijn behoorlijk ongevoelig, maar een streep zie ik duidelijk. Gefeliciteerd. Als je een mooie streep wilt zien zou ik even een kruidvat testje doen
DANK JULLIE WEL !!!! Was helemaal vergeten te reageren op jullie reacties i.v.m. drukte vakantie etc. Ben nog steeds zwanger, denk ik?? Haha. Maandag een echo, dan weten we eindelijk wat meer....
Ja hoor ik vind 'm ook positief. Misschien vanavond niet zoveel drinken en morgenochtend nieuwe test? Dan is je urine geconcentreerder. Is het een 'gewone' of gevoelige test? Ik hoop op morgenochtend ook zo'n streepje Pff ik zie nu de datum van je vraag. Nou gefeliciteerd hoor