Hallo, ik heb zaterdag 21 okt een licht positief streepje gezien bij de ovulatietest en daarna werd hij heeeeeel licht (zondag) en nu zie ik niks meer! Heb ik mijn eisprong al gehad of zo? Anders moet hij toch steeds donkerder worden? 1. 11 okt 36.6 ongi 2. 12 okt 36.5 ongi 3. 13 okt 36.5 ongi 4. 14 okt 36.7 ongi 5. 15 okt 36.5 geklust 6. 16 okt 36.9 niet lekker te pas 7. 17 okt 36.7 geklust 8. 18 okt 36.5 geklust 9. 19 okt 36.4 geklust 10. 20 okt 36.5 11. 21 okt 36.5 licht streepje zichtbaar 12. 22 okt 36.8 iets later getempd + geklust 13. 23 okt 36.5 14. 24 okt 36.6 ps. mijn banner klopt niet!
Normaal gesproken wel, maar ik zie dat je je temperatuur ook bijhoudt en normaal gaat deze rond de eisprong volgens mij omhoog. Dus wellicht was het wellicht een licht streepje, maar nog geen eisprong. Zou het gewoon nog even in de gaten houden. Maar is het pas je tweede ronde? Dan is het sowieso moeilijker omdat je natuurijk geen goed zicht hebt op je cyclus. En heerlijk dat je zo vaak klust, maar niet elke dag klussen hoor. Dat is niet goed voor de kwaliteit van het zaad. Een keer in de 2 a 3 dagen is het beste volgens onze huisarts.
ik zie dat je vorige cyclus 52 dagen duurde... ik denk als ik je temp lijstje zo zie, dat je ei nog zal moeten komen... ik heb met ovulatietesten ook gehad dat ze de ene dag wat lichtere teststreep laten zien en de andere dag weer wat donker, daarna weer bijna niet... soms geen pijl op te trekken...
Ik ben 29 september voor de 2e ongesteld geworden na het stoppen met de pil, cyclus van 42 dagen, ik ben rond 03 oktober beginnen te testen, ovulatietesten, en zaterdag 21 oktober een positieve test gehad. Geduld wordt beloond. Groetjes Angele
Had vanmorgen dus een temp van 36.3 graden. Ik heb het idee dat ik vandaag mijn eispong ga hebben! Kan ik nu ook ff testen met mijn ovulatietest ? (doe ik normaal tegen 17.00 uur) en het is nu 12.15 uur. Gister en eergister hebben we niet geklust! Dus vandaag zo wie zo doen dacht ik zo! Nu ben ik bang dat ik te laat ben...kan dit? En wat blijkt als ik straks een positieve test heb, mijn hubbie is nu aan het werk! Als hij vanaaf thuiskomt, is het dan nog niet te laat? Ja sorry ik maak mezelf misschien wel helemaal gek, maar ik ben gewoon bang dat ik deze ronde te laat zal zijn of zo iets.....
@Marshab, Je niet te druk gaan maken elke maand hoor. Je zit pas in de tweede ronde en dit is de tijd dat het gewoon nog leuk moet zijn, zonder er teveel bij na te denken. Tuurlijk wil je niet te laat zijn, maar straks gewoon ff een testje doen en als hij postitief is dan vandaag en morgen misschien ook nog klussen. Aangezien je vorige cylclus 52 was, is het moeilijk in te schatten wanneer je je ei hebt, maar dat komt vanzelf als je je cyclus helder hebt. En dan weet je ook wel ongeveer wanneer je op je vruchtbaarst bent. Je lichaam is nu nog aan het ontpillen en op gang aan het komen. Bij de meeste vrouwen duurt dat wel 2-3 maanden, dus neem even de tijd. Je te druk maken is ook niet bevordelijk. Succes
Nou de afgelopen keer heb ik dus niet mijn eisprong gehad... Ik wacht hier namelijk nog steeds op! Maar vandaag weer een licht streepje gesignaleerd! Dus ik vestig al mijn hoop op deze week en/ of de volgende week! Hopelijk heb ik dan mijn aller eerste echte eisprong! Haha, en zo niet, dan wachten we weer vrolijk af...
Had je de eerste keer nu een vaag controle streepje of vaag test streepje. Eigenlijk kan het nog alle kanten op. Ik heb ook wel eens een spong gehad en alleen een vaag streepje en nooit een donker streepje dus het kan zijn dat je hem dan gehad hebt al zegt je temp weer van niet. Het kan ook zijn dat hij nog komt want had je nu weer een baag lijntje ? Als je ovu test positiefis dan komt iets van 24 tot 36 uur later pas de sprong dus je zal dan niet te laat zijn en je eitje blijft dan ook nog geloof 24 uur ofzo leven dus je hebt dan nog tijd genoeg. Ook zaadjes van 1 of 2 dagen er voor kunnen nog leven en hun best doen trouwens
Nee mijn controle streep was steeds donker, alleen mijn 2e streepje (waaraan je dus kan zien of je eisprong komt) was licht.... Daarna weer weg voor een paar dagen en gister weer licht. Dus hopelijk wordt hij deze week donkerder dus positief! Wel vaag allemaal.... Ik temp wel en dus hopelijk kan ik daar wat meer op vertrouwen... Groetjes!
In de maand dat ik zwanger was geworden had ik ook alleen maar lichtere streepjes op de ovutest, maar aan mijn temp kon ik zien dat ik wel een eisprong had gehad en bleek ook zwnger. Ik denk zelf dat het komt dat de LH piek dan snachts is geweest terwijl ik pas aan eind van de middag testte. Ik denk zelf dat in jouw geval je eitje er nu nog aan moet komen, dit op grond van je temp. Klus ze!
dit is voor mij allemaal wel heel ingewikkeld hoor... ik krijg er gewoon bijna hoofdpijn van.... klopt ik heb ook gehoord dat je beter om de 2 a 3 dagen kan klussen
Oh ok, dus het kan ook zijn dat hij helemaal niet donkerder wordt! Deze periode dan maar om de dag klussen! En ja soms klussen we wat vaker, maar dan hebben we gewoon zin! En dan denk ik waarom laten, als we het allebei willen!
Nou dinsdag was de test idd een stukje donkerder en toen waren mijn ovulatietestjes op (had ze wel besteld, maar nog niet binnen gekregen!) Maar die dinsdag geklust en vandaag kreeg ik ook steeds wat steekjes in mijn onderbuik (links). Dus het was echt nodig om vandaag ook weer te klussen... Maar ik moest de hele dag werken en mijn man moet voor 1x naar Duitsland, voor zijn werk en blijft daar overnachten... (Hij blijft nooit ergens anders overnachten maar toevallig deze dag/ nacht nu net wel! ) Dus we zouden elkaar helemaal niet zien en dus ook niet kunnen klussen! wwhhhaaaa....... Nu is hij hier vanmiddag speciaal vanuit zijn werk (voordat hij naar Duitsland gaat) naar huis gekomen! Ik ben tussen de middag ook vaak een uurtje thuis (pauze) en toen konden we dus toch klussen! HAHAHA We moesten er samen wel een beetje om lachen, maar ik vond het zo lief dat hij dit deed... Wilde ik ff met jullie delen Nu maar afwachten of het ook nog beloond wordt!