Wanneer hoofdje opzij?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Minyaweth, 24 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hallo meiden,

    Vigo schijnt nog steeds niet door te hebben dat wanneer hij op zijn buikje ligt, hij zijn hoofdje opzij kan doen en dan zijn hoofdje neer kan leggen.
    Hij blijft maar worstelen, en ligt altijd met zijn snoet plat op de grond.
    Ik laat hem altijd liggen (blijf er wel bij natuurlijk) maar op een gegeven moment wordt hij echt heel erg pissed en lijkt het huis hier wel te klein. Ik pak hem dan op om hem te troosten en te belonen dat hij toch goed zijn best heeft gedaan, of ik draai hem terug op zijn rug.
    Hij is vandaag 4 maanden. Je zou dan toch denken dat hij dit een keer doet moet hebben? Hoe oud waren jullie kindjes toen ze dit deden/door hadden?

    Liefs!
     
  2. Minimuisje

    Minimuisje VIP lid

    8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Als Joris in bed op zijn buik draait legt hij wel zijn hoofdje naar de zijkant neer, maar als Joris in de box overdag draait legt hij op een gegeven moment ook zijn hoofd recht naar onderen toe en begint ontzettend te mopperen omdat zijn hoofdje dan te zwaar is geworden en hij nog niet kan terugdraaien. Dit doet hij al een dikke maand zo en blijkbaar overdag is het hem teveel moeite of hij weet dat hij toch "gered" word! Dus hier draait hij zijn hoofdje nog altijd niet naar de zijkant overdag!
     
  3. Pendrag

    Pendrag VIP lid

    26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Jarissa deed dit vanaf het begin al. Wij hebben haar heel vaak bij ons op onze eigen buik liggen. Vanaf de geboorte eigenlijk. Zolang ze bij ons op onze buik ligt, gaat het prima. Op een speelkleed o.i.d. wat lastiger. Maar ook daar doet ze het meestal wel.

    Je zult vast hele verschillende antwoorden krijgen. Het ene kind kan het ene heel snel, het andere kind iets anders. Maar 1 dingen hebben ze volgens mij gemeen: mopperen als het niet lukt zoals ze zelf bedenken!
     

Deel Deze Pagina