Lieve allemaal, Ik was vorige week wat misselijk (niet overgegeven) en emotioneler. Ook had ik een opgeblazen gevoel. Nu zijn die dingen veel minder, bijna niet zelfs. Net contact gehad met de VK en die zegt dat als ik geen buikpijn of bloedverlies heb, ik me nog geen zorgen hoef te maken. Ik heb nog wel rugpijn, pijn in borsten, honger gevoel. Doordat ik niet meer misselijk ben, heb ik minder het gevoel dat ik zwanger ben. Voor wie is dit ook herkenbaar?
Ik was de eerste paar dagen na de positieve test ook misselijk en kreeg mn eten moeilijk weg. Nu helemaal niet meer. Denk dat het door de spanning/blijdschap kwam van de positieve test. Sliep toen ook erg slecht, droomde raar. Maar heb nu al een week nergens last meer van. Heb alleen gevoelige tepels en ben erg moe. Verder geen kwaaltjes. Oja, misschien een beetje last van stemmingswisselingen. De ene dag ben ik ervan overtuigd dat alles goed zit en kan de hele wereld aan. En de andere dag voel ik me onzeker en heb een kort lontje. Ik weet dat ik bij mn 1e zwangerschap ook weinig kwaaltjes heb gehad...dus ben daar niet heel erg onzeker over.
Ik zou zeggen, wacht nog maar eens een week... Ik had precies hetzelfde, ik was al blij dat ik niet misselijker werd, maar dat het minder werd. Tot vorige week, tis weer helemaal feest, spugen spugen spugen.