Zal het echt?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Rica, 1 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Nou vandaag de dokter gesproken,
    ik zit onder de rode uitslag/vlekken en enorme jeuk.. ook voelt het heel warm aan (mn huid) alsof ik koorts heb, zo ziet mn gezicht er ook uit trouwens! Rode vlekkerige wangen en verder over mn hele lichaam dus.
    Ik vroeg mij af of ik allergisch was of dat dit een zwangerschaps symptoom was maar dat laatste was het geval zei hij, maar zo vroeg al!?
    Ik vind het raar maargoed misschien hebben meer mensen dit gehad????
    Ik moet mij insmeren met menthol poeder voor de jeuk, verder kan ik er weinig aan doen en zou het vanzelf weggaan! Nou hoop het van harte!

2. zonnetje1979

26 jan 2011
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zelf heb ik er eigenlijk nog nooit van gehoord. Heb zelf ook twee kindjes en er bij beide zwangerschappen geen last van gehad. Ik wil je in ieder geval van harte feliciteren met je zwangerschap!

3. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    JA dankje, ja wel jeuk maar pas als mensen wat langer zwanger zijn.... en dan die rare vlekken, als het nou op een bepaalde plek is maar overal en het brand...nou goed heb mij helemaal in gesmeerd en zie wel of het weg trekt of niet. denk zelf meer aan een allergie maargoed ik ben geen dokter :)...

4. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Rica, allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat naar dat je zo'n jeuk hebt..ik heb er persoonlijk ook nog niet eerder van gehoord,maar hoop wel voor je dat het gauw weer over gaat!

5. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    allereerst gefeliciteerd meis...
    mijn vriendin heeft het ook bij haar zwangerschappen gehad.. krapte zich ook helemaal kapot.. deed 's nachts handschoenen aan, anders deed ze het onbewust in haar slaap..

ik hoop dat de mentholpoeder werkt en dat je er snel weer vanaf bent

6. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Ik herken het wel hoor. Ik ontwikkel tijdens de zwangerschap allerlei allergien waar ik normaal gesproken geen last van heb. Mijn lichaam reageert nu wat heftiger op alles. Nu had ik er voor mijn NOD al last van en daardoor kreeg ik een sterk vermoeden dat ik zwanger ben.

Sterkte met de jeuk!

7. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Oke naja kon het bijna niet geloven, zo vroeg al en dan al zo bont en jeukerig! lijkt wel een heftige zonne allergie...

Nouja dan hoop ik dat het snel over gaat :D

8. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, ik ken ook iemand die heel erge jeuk had op de benen bij beide zwangerschappen. Dat ging gelukkig wat later in de zwangerschap bij haar ook weer over trouwens.
    Lastig lijkt me! Maar gefeliciteerd met je zwangerschap!

9. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    op de benen? nou zeker lastig aangezien je broek daarover heen zit en niet ff lekker ongestoor dkunt krabben haha!

maar ik heb het overal...stekende prikkende pijn..NOG STEEDS!!!
    Ik ga maandag naar dokter, wil toch vragen of hij er niks voor heeft want dit is gewoon te heftig.

10. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, lijkt me heel lastig. Hopelijk heeft de dokter iets voor je!
    Laat je het nog weten?

11. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja tuurlijk, misschien zijn er wel meer mensen die er last van hebben dus kan dan mijn HOOP IK oplossing door verklappen :)

12. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    nou ben naar de huisdeskundige geweest, moest eerst maar bloedprikken zodat ze andere dingen kon uitstellen aagzien je met een zwangerschap weinig kunt voorschrijven. :( nog 2 dagen wachten ook nog!
    ik wordt getest op pfeiffer, lever, suiker, schilklier of ontstekingen...naja kan geen kwaad maar ben wel benieuwd

13. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Rica,
    Was een paar dagen niet op het forum geweest... Hoe is het nu?
    Heb je al uitslagen terug gehad?
    Groetjes Moisie

14. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja alles was goed, het kwam door foiluimzuur...nu ik het niet meer slik is het zo goed als over!! ben heel blij!

15. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aha door foliumzuur! Wat goed dat je weet dat dat het was.
    Ben ook blij voor je. Fijne zwangerschap!
    Groetjes Moisie

Deel Deze Pagina