Hee meiden, ben benieuwd of iemand van jullie dit herkent. De afgelopen maanden (bijna een jaar) heb ik mezelf bijna elke maand zwanger gewaand. Ik had hele lange cyclussen en heel veel last van mijn lijf (ik heb pco). Vorige maand een eisprong gehad met clomid en pregnyl en dacht echt weer dat het raak was. Alles aan mijn lijf deed zeer! Toch ongesteld geworden. Nu heb ik over 4 dagen mijn NOD, maar ik voel nu echt (bijna) helemaal niets! Ik herken dit echt niet! Ik ben dus ook overtuigd niet zwanger te zijn..... alleen iets buikpijn en hoofdpijn. Geen pijnlijke borsten/tepels of misselijk ofzo..... herkennen jullie dit?
Moet wel lachen om je titel bij het onderdeel eerste symptomen: ik voel helemaal niets....hihihi Het zegt allemaal niks meid. Niemand kan je hier een zinnig antwoord op geven. De een voelt van alles, de ander niks...helaas zegt dat helemaal niks over je kansen op een zwangerschap. Het advies: afwachten, gaat helaas ook voor jou op! Succes meid! Elmo
ik had ook altijd ongeveer een week voor mijn NOD pijnlijke borsten vorige maand had ik hier geen last van maar verder nergens aan gedacht.. toen bij 3 dagen overtijd getest negatief en dacht dat ik dan nog wel ongesteld zou gaan worden.. toen maar bij 9 dagen overtijd nog eens getest en super positief. ik heb tot nu toe nog nergens last van terwijl ik mezelf helemaal gek aan het maken was en allemaal dingetjes voelde terwijl ik gewoon ongesteld werd..
Ik sluit me eigenlijk helemaal aan bij Vlindertje.... Ik heb dus ook nergens last van. Ben niet misselijk, voel mijn borsten niet extra dan bij ongi-gevoel. Heb dus na 3 dagen overtijd (van mijn langste cyclus) maar eens getest, maar dit was negatief. Toch na 5 dagen overtijd nogmaals getest en zeker wel zwanger Dus het kan zeker wel. Succes... Liefs.
Ik heb precies hetzelfde. Nog minder symptomen als al die keren dat ik dacht dat ik zwanger was. Ik moet eerlijk zeggen dat het me wel onzeker maakt. Ik weet het, misselijkheid is niet fijn, maar dan weet je tenminste dat je zwanger bent... Enne Makkie, een positieve test in handen?