los bad

Discussion in 'De lounge' started by MamMo, Jan 17, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamMo

MamMo Bekend lid

Mar 1, 2011
    866
    86
    28
    Hey!

Ik ben (was) heel gek op in bad gaan, maar onze badkamer (huur) is gerenoveerd en nu is er een douche ingekomen.

Het is een douche met opstapje en een muurtje. Nou heb ik wel eens gehoord dat er los plaatsbare baden bestaan. Daar kun je niet helemaal in liggen, maar misschien is het wat.

Grote vriend Google heeft mij niet veel opgeleverd dus ik dacht ik probeer de ZPers maar weer eens! ;)

2. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    4,362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Dus je vraag is, wat is een oplossing? ;)

Bedoel je dan een zitbad of zo?

3. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Wij hebben zon plastic hoekbad onze badkamer is 2 vierkantemeter dus een bad zat er niet in maar vond het wel leuk voor de kleine heb hem via mp gekocht kon hem nergens vinden in de winkel..

4. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Dat hadden wij in ons vorige huis ook.
    ook na de renovatie alleen een douche.Toen hebben wij zo'n plastic zitbad erin geplaatst en de zijkanten met plastic schrootjes(hoe schrijf je dat eigenlijk hihi) afgezet.
    Dat was erg handig zo'n bad en hartstikke mooi geworden!
    Kijk wel uit met het bad vastzetten in de grond:tijdens de renovatie waren toen de waterleidingen verlegt en die liepen vlak onder de grond.Oppassen dat je niet door zo'n leiding boort!
    Weet natuurlijk niet hoe dat bij jullie is maar ik herrinner het me omdat iemand uit de straat dat dus wel had gedaan.

Ik weet niet of die baden nog bestaan,wij hadden dit 14 jaar geleden gedaan dus al lang geleden.Mar ze hadden toen alleen van die zitbaden.En daar kun je ook lekker in liggen hoor als je in het onderste gedeelte gaat zitten!
    Succes!

5. muis26

muis26 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    4,077
    7
    38
    ergens in t gooi :)
  6. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

praxis heeft een zit bad voor 79 euro meende ik.

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    hier zelfde probleem! ik wil dus ook héél graag een bad, maar dan wel om in te liggen. meer vanwege mn rug die t goed kan gebruiken maar straks met 2kids is t ook onwijs handig. ben dus zelf ook opzoek naar dé oplossing (huur huis)

8. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    hoelang kan en mag hij zijn dan, we hebben net een hoekbad geplaatst en konden ook geen grote kwijt maar hier kan ik in liggen, zitten en douchen en hij is maar 1,60 bij 90 en loopt in een ronding af (ruimtebesparend)....of is dat te groot?

9. MamMo

MamMo Bekend lid

Mar 1, 2011
    866
    86
    28

Dit is misschien wel wat zeg!

Als alles meezit is het bad maart 2012 weer leverbaar staat op de website. Ga ik in de gaten houden! Ik zie mij in de zomer ook wel zo op het balkon! HAHA!

Voor de andere dames ik zal als ik wat meer tijd heb eens kijken naar de maten van zo'n hoekbad en hoe dat bij ons zou passen. Bedankt voor de tips!

Share This Page