Hallo, Even een vraagje. Ik ben zwanger van de tweede en kreeg vandaag bij mijn eerste controle (7 weken) te horen dat het echt weer een keizersnee wordt want er zit te weinig tijd tussen de twee. Sem is nu 1.5 en als de tweede geboren wordt dus 2 jaar en drie maanden. Aangezien ze hier (in Peru) erg snel overgaan tot een keizersnee, zou ik graag willen weten of het echt nodig is. Ik zou graag een normale bevalling hebben.
hoi, nou in Nederland zou dat niet als reden worden aangevoerd hoor. Als je minstens een jaar ertussen hebt zitten dan is het litteken echt wel goede genezen dus dat is in elk geval geen reden om weer met een keizersnede te bevallen. De bevalling zal wel in een zieknhuis plaats moeten vinden omdat je continue registratie van de weeën nodig hebt. Maar je kunt gewoon bevallen (mits de rest van de zwangerschap voorspoedig verloopt natuurlijk). Mirjam
Bedankt voor je snelle antwoord. Nog even een vraagje. Weet je misschien waar ik (op het internet) bijv. artikelen in het Engels hierover kan vinden...
Hoihoi, ALs je googeld kom je al een hoop info tegen! Kijk even of het lukt anders willen we je hier best wel mee helpen! Imke