Na korte bloeding toch zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door baci, 21 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baci

baci Lid

21 jun 2007
    24
    0
    0
    Hallo,
    Ik ben reeds 13 maanden bezig om zwanger te raken.. Heb net mijn 2e ronde clomid achter de rug...
    Heb mijn eisprong nu blijkbaar op of rond dag 17...
    Ik moest normaal vorige donderdag 14/2 mijn regels krijgen, zaterdag had ik ze nog steeds niet (wel pijnlijke borsten, lichte hoofdpijn en een licht gevoel van menstruatiepijn).. Dus heb ik test gedaan (kon niet meer wachten !) deze was negatief !
    Zondagavond kreeg ik ontzettende hoofdpijn.... Maandag rond de middag heb ik dan een felle bloeding gehad (Regels?) echt meer dan anders....
    Vanaf gisterenmiddag (dus anderhalve dag later) heb ik niks van regels meer die ik kan bespeuren... Zijn dit dan mijn regels geweest of kan ik toch nog zwanger zijn? Weet iemand raad aub?
    Ben stilaan radeloos aant worden en klamp mij vast aan elk strohalmpje...omdat ik hier nog meer lees dat je best een bloeding kan hebben en toch zwanger zijn.... Een mens zit toch raar in elkaar he...
    Hopelijk kan iemand mij helpen....
    Merciekes

2. Niet meer actief

Ik heb het ook gehad en ik was niet zwanger.
    Maar als je het niet vertrouwt kan je wel opnieuw testen en anders de gyn bellen?

3. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik heb het ook gehad, maar ook niet zwanger :(

4. honey711

honey711 Actief lid

16 feb 2007
    413
    0
    0
    ik heb het ook gehad en ook niet zwanger.

groetjes honey

5. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi hoi

ik heb het ook gehad bij alisjha en zij was er gewoon hoor bleek gewoon een innesteling

nu ben ik door de pil heen zwanger geraakt en ook nu weer gewone bloeding gehad (maar volgens mij is dat anders) want ik had dan uitgerekend dat ik dus 4 weken zwanger moest zijn alleen kwam er bij de echo 13 weken uit

succes meid

groetjes nathalie ;)

6. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Ik denk dat het gewoon je ongesteldheid is geweest, zeker ook omdat je negatief had getest, toch?
    Succes,
    Liefs,
    Marijn

Deel Deze Pagina