na een drukke verbouwing met veel stress kan ik nu eindelijk weer lekker van me rust genieten. Mijn boven-woning is klaar. De aannemers zijn afgelopen week vertrokken. In mijn verhaal help, ik wordt een tienermoeder kunnen jullie lezen hoe het mij vanaf de eerste weken verging. Ik heb het druk met mijn studie. Ik heb veel op mijn school moeten praten om een goeie oplossing te krijgen. Ze waren eerst niet bereid mee te werken maar nu moeten ze wel. Helaas kwam daar het raad van bestuur aan te pas. Ik ga nu halve dagen naar school en werk de rest thuis en werk vrijwel alleen maar op de computer. Ik wordt klaargestoomd voor mijn eindexamen en ben bereid alles eraan te doen dit te behalen. Wat ik daarna zal gaan doen, werken of veder studeren, weet ik nog niet. Ik ben nu vooral naar avondopleidingen aan het kijken en deeltijdstudies. Ik merk wel waar de wind me heen brengt. Ik weet dat ik mijn toekomst anders had ingepland maar dit is het leven. Het gaat niet altijd zoals het gaat. En ik ben dolgelukkig dat ik de juiste beslissing neem door het kindje te laten komen. Ik zal op een hele jonge leeftijd mama worden, maar ik ben niet de enige. En ik weet dat ik het zal redden! Ik ben stiekem nu al zenuwachtig naar de bevalling, kon het maar sneller gaan! laat snel weer wat horen! liefs x