Nog vol ongeloof stond ik vanmorgen met de 2de lichte streep op mijn test, al wel ietsjes duidelijker dan gisterenmorgen. En dat terwijl mijn menneke niet echt op tijd was voor mijn eitje Dus wel want Ik ben zwanger!! Over een maand of 8 zijn we met zijn 4tjes! Dat is als alles goed blijft gaan natuurlijk. . . Owh ff ter info. . . Ik heb al een dochter van 9 van een eerdere relatie, vandaar dus 4
meid van harte gefeliciteerd heb je net ff aan de foon gehad maar ook hier, dikke knuffels voor jullie allemaal...
Jippieeeeeeeeee samen zwanger Lieverd, ontzettend gefeliciteerd ook voor je mannetje ehj nu kunnen we samen gaan mutsen 8) *angela blij is
Jeeeeeeeeeeeejjjjjjjj! Echt super meis. Van harte gefeliciteerd voor jullie Dikke kus en knuff Manuela
Hello dan ik heb je net gesproken op de MSM echt goed man Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Gefeliciteerd man!vrouw sorry groeten jennie72
Wauw zeg helemaal fantastisch nieuws echt super. Kan je het al een beetje bevatten? Van Harte Gefeliciteerd!
Dankjullie wel lieverds! Smoek verdikkeme voor jou! Niet leuk! Ik kan het al wel bevatten maar durf pas zondag echt blij te zijn. . . Gezien smoek ook posi testen had en heel wat duidelijker dan de mijne.
ja maar met dat verschil lieverd dat onze cyclussen nu gelijk liepen jij eerder dan ik je eisprong had en je dus eigenlijk van vandaag uit zou moeten gaan....maar goed voor eigen bescherming is het niet weg om een klein stukje onzekerheid even te houden tot dat lachsmiley op de cb die er ongetwijfeld zal gaan staan...... enne gebeurt heus nog wel dat we samen zwanger zijn enkel niet de volle 9 mnd...
GEFELICITEERD, ik moest eerst nog even denken 1+1=4. ik dacht die krijgt een tweeling maar nu snap ik je verhaal. veel suc6 met de zwangerschap
Ninetje ? Joehoeoeoeoeoeoeoe \/ Meis toch, van harte gefeliciteerd, joh! Echt helemaal te gek! Dikke knuf, Nies