Ik heb net getest met een kruidvat test en heb een heel heel licht streepje... maar zoals ik altijd hoor streepje is streepje toch? liefs zomaar....
heb geprobeert om een foto te maken maar mijn camera is niet zo goed meer daar zie je de test streep amper op terwijl die over duidelijk is denk dat ik dadelijk maar ff meer testjes ga kopen iemand een tip voor een goeie test met weinig hgc? liefs
ik had ook een kruitvattest en ook heel licht, maar andere test was bij mij ook overduidelijk! Maar als je het voor je eigen gevoel nog een x wilt doen : ..... jessica
volgens mij kan ik je gewoon feliciteren hoor zomaar! laat je nog even weten wat er uit je 2e test komt?
Nou ben bij de apotheek geweest mijn testje meegenomen.... hihi was zo onzeker of ik het streepje inbeelde ... maar ja hoor zij zag hem ook! Ik hoefde ook geen nieuwe test te doen vandaag omdat ik geen ochtend urine meer heb bewaard... zij zei goed je bent zwanger maar wil je een nog mooier streepje moet je morgen of overmorgen even opnieuw testen, maar was niet nodig Daarna nog ff voor de zekerheid de dokter gebeld en die zei ook ja hoor vaag streepje is ook positief DUS!1 Jippie ben ZWANGER! liefs Z
joepi! gefeliciteerd meid! oh geniet ervan! ik hoop ook dit nieuws ooit eens te kunnen brengen! en nu hup naar het andere forum...hahahahhahaha succes en laat af en toe even een up-date achter! liefs