Hoi, ik vroeg mij af wanneer jullie ongeveer last kregen van het ontpillen? en, wat ik mij ook af vroeg.....waren jullie elke dag voorbereid op je menstruatie zeg maar Ik slik al de pil sinds ik net aan dertien ben, omdat ik weken achter mekaar ongesteld was, en enorm vloeide. Het ging vooral om het laatste, dat van weken achter mekaar kwam toen twee keer voor en duurde ongeveer vijf tot zeven weken. Ik weet dus niet of ik een regelmatige cyclus heb, het enige wat ik nog weet is dat ik zo enorm vloeide dus daar ben ik nu ook wel bang voor. Daarom zit ik er maar aan te denken, om een pak maandverband, schone onderbroek en broek in mijn tas te stoppen voor het geval het onverwachts oorlog word ja toch? Ik weet dus ook niet meer hoe ik was voor de pil, of ik dikker ben geworden, nu somberder ben etc. Ik heb totaal geen idee, ik leef al langer met de pil dan zonder de pil. Ik heb de microgynon 30 & 10 gehad, in die volgorde, toen de yasmin en nu al enkele jaren microgynon 50. Kunnen jullie mij wat advies geven, wat kan ik verwachten? of eventueel praktische tips Bedankt!
Ik zit in hetzelfde schuitje; pil genomen als tiener wegens overmatige bloedingen... ik krijg een van deze dagen mijn eerste normale menstruatie weer na de pilstop, en ik ben gisteren toch maar een extra voorraad maandverbandjes gaan kopen. Ik ga vanaf nu ook niet meer weg zonder wat in m'n tas... want de kans is erg groot dat het oude menstruatiepatroon weer de kop opsteekt!
Herkenbaar! Ik ben echt als de dood dat ik op mijn werk ben als het gebeurd, ik kan namelijk gewoon bijna nooit naar het toilet....daarom dus ook maAr voor de zekerheid een broek en ondergoed....
Hier nog iemand! Ik ben erg ziek geweest na mijn eerste menstruatie als tiener. Bloedarmoede, ijzer tekort en kon 2 maanden niets meer. Uiteindelijk aan de pil gegaan en nu 2 maanden gestopt. Nog geen menstruatie te bekennen
In nov 2011 gestopt met pil (december zwanger 2011) In juni 2014 gestopt met pil (juli 2014 zwanger) Dus ontpillen.... tja ik weet het niet hoor! Ik ben overigens vanaf mijn 13e aan de pil (nu 24) en nooit last gehad na stoppen. Wel hevig 1e menstruatie
Ik heb mijn eerste menstruatie na het ontpillen achter de rug. Zeker niet zo hevig als toen ik een tiener was! Qua buik- en hoofdpijn viel het ook goed mee. Had me ook op een voorraadje maandverband voorzien, maar was uiteindelijk niet zo nodig. Benieuwd of dit de volgende keer ook zo doorzet!
Hier het zelfde als ik aan het werk ben continu naar de wc om te checken of ik het al ben geworden, zit ook vanaf m'n 13de aan de pil micro 30. Nu 23dus al een hele tijd, ben ooit eerder gestopt maar weet niet meer hoelang dat duurde voordat ik ongi werd, maar mijn menstruatie werd wel veel heftiger erge puikpijn.. Zit nu op dag 32 van mijn cyclus ennogniks..
Heb al testen gedaan allemaal negatief ben woensdag vrij dus wil dan pas weer een test doen als ik nog niet ongi ben. Miss neemt mn lichaam me gewoon in de maling heb ook totaal geen eetlust de laatste dagen en de kat komt steeds bij me liggen normaal nooit maarja zolang de test negatief blijft. .
Gewoon woensdag nog even testen! spannend, en ik zal voor je duimen Lies! sinds wanneer was jij gestopt met de pil?
2 weken maar laatste week van juli wel onveilig gedaan dus als ik zwanger ben precies goed onveilig gedaan haha hoop het ook!
Ik ben van het ontpillen zelf wel erg ziek (geweest). Menstruatie zit ik niet zo om te springen, was vroeger 7 dagen heftig ongesteld en met de pil 6 dagen mild met maar één heftige dag. Ik ga het ervaren... Ik verwacht wel dat ik van te voren voel of ik ongesteld word (vroeger ook en met de pil ook), verwacht dat dat niet veel anders zal zijn. Voor de zekerheid dus gewoon altijd wat mee nemen
Mijn ervaring met het ontpillen; Tijdens het nemen van de pil ben ik altijd 21 dagen schoon en 7 dagen de pil.. in augustus vorig jaar ben ik ermee gestopt omdat we voor een kindje wilde gaan. Mijn eerste cyclus was gewoon 28 dagen weer en heel hevig weer die pijn enz. In januari dit jaar was ik een weekje over tijd (dacht dat ik zwanger was) maar helaas 7 dagen later ben ik 6 dagen hevig ongesteld geworden waarbij ik zelfs stolsels verloor. Ik was best bang en dacht aan een miskraam. De huisarts zei meteen dat me lichaam aan het ontgiften was van de pil. Het ontpillen dus had er nooit van gehoord . Na het stoppen met de menstruatie heb ik gekluts met me lief 4 dagen erna en daarna niet meer. Totdat ik me 2,5 week later beroerd begon te voelen hoofdpijn misselijk en een action testje gedaan en ja hoor zwanger . Ik was dus aan het ontpillen en kort daarna zwanger geworden. Nu alweer bijna 33 weken
inderdaa. zelf ben ik 6 weken niet ongesteld geworden, en me lichaam hield mij ook aardig voor de gek. ik was misselijk, hoofdpijn, zere borsten en stemmingswisselingen. Maar ben sinds gister ongi geworden (wel heftigere pijn dan met de pil) dus de een doet er langer over om te ontpillen dan de ander!
Ikhad vandaag een positieve ovu test jeej, dat houd meestal wel in dat je na ongeveer twee weken ongesteld kan worden toch?
Verder geen klachten iig, behalve meer hoofdpijn. Ik kom er tnt genadig vanaf gelukkig! Jullie sterkte!