Hoi dames, Ik weet het, na het plaatsen van de mirena kan je 6 maanden onregelmatig bloedverlies hebben. Maar ik wil toch graag even klagen, en misschien wel andere dames met mij! Ik heb eind maart de mirena laten zetten, paar dagen wat druppeltjes bloed. Ik denk: dat gaat goed! Maar.. 8 april tm 3 mei (26 dagen!) ongesteld geweest, toen 16 dagen niet, en nu alweer vanaf 20 mei ongesteld . Komt dit nog goed???
Ja dit komt goed,, ik ben na een tijd helemaal niet meer ongesteld geworden voor 3 jaar, Geen 1 druppel bloed!! Maar ik ben blij dat ik ervan af ben,, dat ding verandere mijn hele persoonlijkheid vreemd genoeg
Het hoeft niet. Ik heb na een jaar onregelmatig (vééél) vloeien de mirena weer laten verwijderen. Was er helemaal zat van.
Heb de mirena 1 juli 2009 laten zetten en op 28 mei laten verwijderen,d8 alleen nog maar bloed te zien,en was er totaal klaar mee!!!
nou zal ik dan met jullie mee doen met afzeiken van de mirena! ik heb hem een paar jaar terug laten plaatsen. had nog nooit een vaginale schimmel infectie gehad en sinds ik dat rotding heb laten plaatsen heb ik gronische schimmelinfectie. alleen als ik niks gebruik heb ik nergens last van. na me bevalling 1 jaar terug weer begonnen met de pil en is nooit meer goed gekomen!!!!! dat ding moeten ze verbieden wat mij betreft!!!
Uh k ben wel positief er over hoor!! In oktober laten plaatsen, toen heeeel onregelmatig ongesteld geweest en vanaf februarie helemaal niet meer!!!!!! Heb wel nog af en toe een dagje dat ik niet helemaal in mijn hum ben en dat is altijd rond dezelfde datum, maar ongi komt dan gewoon niet! Kortom, ik ben er blij mee haha
ik heb hem ook na een jaar onregelmatig vloeien, maar meer wel als niet, uiteindelijk er weer uit laten halen. dus ik hoop voor je dat het goed komt, maar kan het je niet garanderen
Wat vervelend dat jullie er zo veel last mee hebben. leef met jullie mee ..hier moet ik zeggen is het een "godsgeschenk" hoor..was voor de Mirena 3 weken van de 4 ongesteld..nu ik de mirena heb (april 2009 laten zetten) ben ik sinds augustus 2009 niet meer ongesteld geweest..HEERLIJK !! Ben zo blij dat ik na lang wegen en wikken de knoop heb doorgehakt..had het veel eerder moeten doen .
De eerste keer geen problemen gehad, alleen het eerste half jaar een beetje onregelmatig ongesteld en daarna 4,5 jaar niet meer. Maar nu heb ik er wel problemen mee, zie ook dat andere topic...
Bij mij ook alleen maar ellende met dat ding. 4 december laten plaatsen en 18 mei eruit laten halen. Vervolgens ben ik erg gaan vloeien. Ik verloor stolsels zo groot als mijn vuist. Ik ben overigens tijdens die mirena ook gewoon ongesteld geweest, meer dan normaal. Daarbij kreeg ik puistjes (onderhuidse ontstekingen) en iedere dag moest ik mijn haar wassen. Dit was het ergste nog niet eens. Heb sinds mirena cyteuze mastopathie. (kleine ontstekingen in mijn borsten) Het is niet bewezen, maar wel toevallig dat ik dit sindsdien gekregen heb. En een week voordat ik ongesteld moest worden kon ik mezelf wel wat aandoen, zo labiel was ik. Ik ben sindsdien weer aan de pil en al mijn klachten zijn als sneeuw voor de zon verdwenen. Het bloeden was sinds ik aan de pil ging, gelijk gestopt.